شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#خوزستان#نماینده مردم#اهواز

خبر خوش برای کارکنان آب و فاضلاب خوزستان؛

۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق آبداران خوزستان اختصاص یافت

۵۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق آبداران خوزستان اختصاص یافت

اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس شورای از صدور دستور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به منظور پرداخت حقوق معوق آبداران خوزستان خبر داد.

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات جدی ایجاد شده برای پرداخت حقوق آبداران اهواز و شهرستان‌های خوزستان اظهار کرد: متأسفانه به دنبال ادغام شرکت‌های فاضلاب شهری و روستایی در استان، حقوق نیروهای آبدار و عملیاتی آبفای روستایی خوزستان با مشکل مواجه شد.

وی افزود: متأسفانه این امر و عدم پرداخت حقوق این نیروها منجر به اعتراضات فراوانی در استان شد و آنها بارها برای تأمین خواسته خود دست به اعتراض در مقابل برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری خوزستان کردند.

مختار تاکید کرد: حق هم با این کارکنان است چرا که در این شرایط سخت اقتصادی عقب افتادن چندین ماهه حقوق این نیروها واقعاً سخت و غیر قابل تحمل بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: این نیروها برای مطالبه حق و حقوق خود بارها به دفتر نمایندگان خوزستان مراجعه کردند بر همین اساس اقداماتی را در این خصوص آغاز کردیم و در نهایت این پیگیری منجر به صدور دستور نوبخت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت حقوق نیروهای آبدار و نیروهای عملیاتی آبفای روستایی استان و اهواز شد.

مختار با اشاره به نامه وزیر نیرو به نوبخت برای تأمین اعتبار پرداخت حقوق آبداران و نیروهای عملیاتی آبفای روستایی تاکید کرد: ابن نامه بستر پیگیری‌های ما برای اختصاص این اعتبار است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان این اعتبار را به منظور پرداخت حقوق نیروهای آبدار و عملیاتی شرکت آبفای روستایی پیگیری کند تا مشکل این افراد فوراً حل شود.