شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#دلار

تثبیت قیمت دلار در کانال 25 هزار تومان/ دلار صعود کرد

کدخبر: 429195
قیمت دلار روز گذشته در ورود به کانال 25 هزار تومان ناکام ماند و روی 24 هزار و 980 تومان متوقف شد. قیمت دلار در شروع معاملات امروز 25 هزار و 110 تومان بود و در پایان معاملات با رشد ۰.۵۵ درصدی به ۲۵,۱۲۰ (بیست و پنج هزار و یکصد و بیست ) تومان رسید

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار آمریکا در معاملات روز گذشته با وجود اینکه حجم عرضه در بازار متشکل نسبتا بالا بود، رشد کرد و به مرز 25 هزار تومان نزدیک شد.

 با این وجود قیمت دلار روز گذشته در ورود به کانال 25 هزار تومان ناکام ماند و روی 24 هزار و 980 تومان متوقف شد. قیمت دلار در شروع معاملات امروز 25 هزار و 110 تومان بود و در پایان معاملات با رشد ۰.۵۵ درصدی به ۲۵,۱۲۰ (بیست و پنج هزار و یکصد و بیست ) تومان رسید

دلار در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا 24 هزار و 391 تومان ثبت شد و در نیمه  ادامه معاملات بازار با کاهش ۱.۰۲ درصدی، به ۲۴,۱۵۳ (بیست و چهار هزار و یکصد و پنجاه و سه ) تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز 24 هزار و 635 تومان اعلام شد و در نیمه روز به 24 هزار و 542 تومان کاهش یافت.

در صرافی ملی نیز که قیمت تابلو صرافی ها را نمایندگی می کند ؛ قیمت خرید دلار آمریکا ۲۳,۹۱۷(بیست و سه هزار و نهصد و هفده تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۴,۴۰۰(بیست و چهار هزار وچهارصد تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۸,۱۱۶(بیست و هشت هزار و صد و شانزده تومان) و قیمت فروش یورو ۲۸,۶۸۴(بیست و هشت هزار وششصد و هشتاد و چهار تومان) است.