شهر خبر
گفت‌وگو|

گزارش کمالوندی درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون بهروز کمالوندی گزارشی از پیشرفت اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملی به نمایندگان ارائه کرد.
محمود عباس‌زاده‌مشکینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون گزارشی از پیشرفت اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملی توسط آقای کمالوندی معاون امور بین الملل و حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: در ادامه اعضای کمیسیون سوالاتی در خصوص تحقق مواد هشتگانه قانون مطرح نمودند و به این سوالات پاسخ داده شد. همچنین مقرر گردید کمیته هسته‌ای و کمیته فنی کمیسیون امورات مختلف مرتبط با قانون فوق الذکر را مورد پیگیری قرار داده و نهایتا گزارشی مکتوب و مستند برای ارائه به صحن علنی مجلس تهیه کنند.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه کمالوندی قانون مصوب مجلس را فرصت ارزشمندی برای بازبینی و بازسازی و بروز کردن ظرفیت‌های فنی-تولیدی برای سازمان انرژی اتمی کشور عنوان کرد.
 

 

انتهای پیام/