شهر خبر

در دومین جلسه هیات مدیره؛

اساسنامه و ساختار تشکیلاتی سازمان دارالقرآن الکریم بررسی شد

اساسنامه و ساختار تشکیلاتی سازمان دارالقرآن الکریم بررسی شد

دومین جلسه هیات مدیره سازمان دارالقرآن الکریم با حضور اعضای هیات مدیره این سازمان در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری جلسه هیأت امنای سازمان دارالقرآن الکریم در بیست و نهم آبان ۱۳۹۹ اساسنامه جدید این سازمان به تصویب رسید و در آن علاوه بر حفظ ارکان پیشین، رکن هیئت مدیره نیز به ساختار این سازمان افزوده شد.

دومین جلسه هیأت مدیره سازمان دارالقرآن با حضور حسین اسدی مشاور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی اخوان‌صباغ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی برگزار شد.

اساسنامه و ساختار تشکیلاتی سازمان دارالقرآن الکریم بررسی شد
گفتنی است از زمان انتخاب هیأت مدیره سازمان دارالقرآن الکریم تا کنون دو جلسه هیأت مدیره این سازمان در شهر مقدس قم و با حضور اعضا برگزار شده است.

در جلسه اول هیأت مدیره، با رأی اکثریت اعضا، حسین اسدی به عنوان رئیس و حجت الاسلام اخوان صباغ به عنوان دبیر هیأت مدیره سازمان دارالقرآن الکریم انتخاب شدند. در این جلسه اساسنامه سازمان دارالقرآن الکریم مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار گرفت.

همچنین در جلسه دوم، اعضای هیأت مدیره سازمان دارالقرآن الکریم آئین نامه‌های معاملاتی و مالی و ساختار تشکیلاتی این سازمان را مورد بررسی قرار داده و به جمع بندی ابتدایی رسیدند. شایان ذکر است اعضای هیأت مدیره سازمان دارالقرآن الکریم پشتیبان برنامه ریزی. نظارت و راهبری این سازمان می‌باشند.