شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#کی‌روش

قاسمپور: تجربه نشان داده برای تیم ملی برنامه‌ریزی خوبی صورت نمی‌گیرد

با تمدید قرارداد اسکوچیچ مخالف بودم/ اینکه عراقی‌ها به دنبال کی‌روش هستند بی‌دلیل نیست

ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ الان به شناخت بهتری رسیده و می‌تواند بیشتر به فوتبال ما کمک کند.

ابراهیم قاسمپور
خبرورزشی -

ابراهیم قاسمپور درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران نظرات و دیدگاه‌های جالبی داریم. بخشی از مصاحبه قاسمپور را در این زمینه می‌خوانید:

*از معدود افرادی بودم که با تمدید قرارداد اسکوچیچ موافق نبودم چون ما زمانی کی روش را به عنوان سرمربی تیم ملی در اختیار داشتیم و نیاز به سرمربی با تجربه و شناخته شده با رزومه قوی داریم. الان نمی‌توان گفت که با اسکوچیچ وزن تیم ملی فوتبال ایران بالا رفته و اگر قرار بود اسکوچیچ سرمربی تیم باشد می‌توانستیم از یک مربی ایرانی هم استفاده کنیم. البته اسکوچیچ الان به شناخت بهتری از فوتبال ایران رسیده و می‌تواند بیشتر به فوتبال ایران کمک کند.

*انتخاب کی روش برای سرمربی تیم ملی عراق بی دلیل نیست. کی روش با زیر و بم فوتبال ایران آشنا است و به بهترین شکل می‌تواند به تیم ملی عراق کمک کند.

*تیم ملی فوتبال ایران باید برای مسابقات مرحله گروهی به بهترین شکل ممکن آماده شود. تجربه و سابقه نشان داده که فوتبال ایران نمی‌تواند برای هیچ تورنمنتی آمادگی مناسب را داشته باشد. همواره یا امکانات نبوده یا برنامه ریزی مناسبی انجام نمی‌شود و همواره بی برنامگی برایمان مشکل ساز شده است. هر مدیری هم که به فدراسیون آمده نتوانسته انتظاری که می‌رود را برآورده کند و برنامه خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران تدارک دیده شود. الان بعید است که فدراسیون در فرصت‌های باقی مانده بتواند برنامه خوبی برای تیم ملی تدارک ببیند و قطعا ما زمان لازم برای کسب آمادگی و برگزاری اردو را نخواهیم داشت چون هنوز لیگ و جام حذفی تمام نشده و سه تیم ایرانی هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: