شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#قیمت#شیر#سود

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۵


اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/05/05

امروز سهامداران شرکت‌های دارویی رازک، توسعه معدنی و صنعتی صبانور و پلی پروپیلن جم در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 8هزار و 401واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 314هزار و 953واحد به کار خود پایان داد و بیش از 6میلیارد و 290میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 541میلیارد تومان در بیش از 677هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های دارویی رازک، توسعه معدنی و صنعتی صبانور و پلی پروپیلن جم بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های تولیدی مهرام، سامان گستر اصفهان و داروسازی کوثر افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 201میلیون ورقه به‌ارزش 8هزار و 510میلیارد تومان در 334هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 48واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 219واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیگران فارس و خوزستان، صنعتی دوده فام و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/