شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عالمیان#ورزشکار#نیما عالمیان

حبیب‌زاده خبر داد؛ بررسی عملکرد فنی و رفتاری نیما عالمیان در هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز


حبیب‌زاده خبر داد؛ بررسی عملکرد فنی و رفتاری نیما عالمیان در هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز از بررسی عملکرد فنی و رفتاری نیما عالمیان ورزشکار المپیکی کشورمان در هیئت رئیسه این فدراسیون خبر داد.

بهنام حبیب‌زاده نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: نیما عالمیان از بازیکنان بزرگ و ارزشمند تیم ملی‌ است که افتخارات زیادی در تنیس روی میز برای کشور به دست آورده است و با توجه به آمادگی خوبی که داشت، انتظار داشتیم عملکرد مناسب و قابل قبولی را در المپیک شاهد باشیم، اما متأسفانه داوران بازی این اجازه را از او گرفتند و ملی‌پوش ایران علی‌رغم داشتن تجربیات زیاد نتوانست مقابل تصمیمات داوران رفتار مناسبی از خود نشان بدهد.

وی ادامه داد: گرفتن خطای سرویس در آوردگاه بزرگ و مهمی همچون المپیک از بازیکنان می‌تواند باعث به هم ریختگی روحی‌ و روانی ورزشکار شود، ولی به نظرم باز هم نیما نباید با رفتار غیرورزشی اعتراض به این شکل از خود نشان می‌داد. او و سرمربی تیم ملی می‌توانستند به نحو شایسته‌تری اعتراض خود را انجام دهند، نه با پرتاب راکت و توپ و انجام رفتار غیرورزشی.

نایب رئیس و رئیس کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز گفت: فکر می‌کنم در این مسابقه سرمربی تیم ملی باتجربه‌ای بسیار زیاد باید حرکت و رفتار نیما عالمیان را کنترل می‌کرد و اجازه نمی‌داد حرکت هیجانی انجام بدهد. در مجموع بازیکن و سرمربی ایران تمرکز لازم را در بازی نداشتند. باید عملکرد بازیکن و سرمربی مورد بررسی قرار بگیرد و نقاط ضعف و قوت آنالیز شود تا در آینده شاهد چنین رفتاری نباشیم.

حبیب‌زاده خاطر نشان کرد: با توجه به عذرخواهی نیما عالمیان و پی بردن به اشتباه خودش، امیدوارم با استفاده از دیدگاه اعضای هیئت رئیسه با برطرف کردن نواقص روحی، روانی و فنی، عالمیان مثل قبل برای تنیس روی میز کشور مفید باشد.

 

انتهای پیام/