به گزارش برنا، این رقابتها با عنوان گرامیداشت شهدای آتش نشان، روز جمعه ۱۵ مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان البرز و در فضای باز بوستان آزادگان شهر کمالشهر برگزار خواهد شد.

جمشید هرمزی مسئول کمیته ورزش آتش نشانان و امدادگران غرب کرج با بیان اینکه رقابتها با شعار مهارت، سرعت عمل، واکنش، دقت، تخصص و قدرت برگزار می شود، اظهار داشت: این دوره از مسابقات با هدف سنجش آمادگی جسمانی، سرعت عمل و بهبود کیفیت خدمات امداد و نجات و همچنین برآورد توانایی و مهارت های فردی شرکت کنندگان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: شرکت کنندگان در ۷ آیتم: دویدن در حالت عبور از موانع، کشیدن لاستیک با طناب، غلتاندن لاستیک لودر، پرتاب لاستیک از پشت سر، حمل کپسولهای آتش نشانی، حمل شیلنگ آتش نشانی و بالارفتن از طناب و صعود به داخل برج با یکدیگر به رقابت می پردازند.

هرمزی در مورد شرایط شرکت کنندگان و همچنین جوایز رقابتها نیز گفت: علاوه بر آتش نشانان و امدادگران، ورزشکاران علاقمند نیز می توانند در این رویداد شرکت کنند. در پایان هم به نفرات برتر علاوه بر حکم و مدال، جوایز نقدی اهداء می شود.

هرمزی در پایان از کلیه مسئولین، دست اندرکاران و حامیان مالی رقابت ها از جمله شرکت های آندره و جمانه تشکر و قدردانی به عمل آورد.