شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خوزستان#مجمع نمایندگان#استان خوزستان
گفت‌و‌گو|

رضایتمندی و اطمینان به دامداران و کشاورزان خوزستانی/ آرامش خوبی از لحاظ امنیتی در استان حاکم است

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت مشکلات کم آبی در خوزستان، گفت: آرامش خوبی از لحاظ امنیتی در استان حاکم است و رضایتمندی و اطمینان خاطری هم به مردم خصوصا در بخش کشاورزی و دامداری داده شده است.
سید «کریم حسینی» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت مشکلات کم آبی در خوزستان، گفت: آرامش خوبی از لحاظ امنیتی در استان حاکم است و رضایتمندی و اطمینان خاطری هم به مردم خصوصا در بخش کشاورزی و دامداری داده شده است.
 
نماینده «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون» در مجلس تاکید کرد: همچنین جریان پایداری هم در رودخانه کرخه و کارون وجود دارد و نیاز‌هایی که برای تامین آب کشت‌های جایگزین و دامداران مطرح بود، فراهم شده است و مطالبه مردم هم این است که این مسیر استمرار پیدا کند.

وی ادامه داد: با سفری که آقای جهانگیری به اهواز داشتند و پیگیری‌هایی که از طرف نمایندگان صورت گرفت، قرار بر این شد ۵۰ درصد دوم اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومانی و همچنین خسارت‌هایی که از سیل ۹۸ باقی مانده، به طور کامل پرداخت شود.
 
حسینی بیان داشت: همچنین دام‌های جایگزینی به دامدارانی که خسارت دیدند، داده می‌شود و قرار شد بخشنامه آن بخش از خسارت‌ها که مربوط به بیمه است، به زودی ابلاغ شود.

نماینده «اهواز، باوی، حمیدیه و کارون» در مجلس با بیان اینکه امیدویم این اقدامات پایدار باشد، تاکید کرد: ما با کمبود آب از سال گذشته مواجه بودیم، ولی انتظار این بود که مدیریتی به هنگام اعمال شود چراکه مدیریت به هنگام، هم از نارضایتی‌ها پیشگیری می‌کند و هم می‌تواند برای روز‌ها و ماه‌های بعد استمرار داشته باشد.
 
 
 
انتهای پیام/