شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#کاخ سفید#ویروس کرونا

نگرانی کاخ سفید از افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا


نگرانی کاخ سفید از افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا

سخنگوی کاخ سفید نسبت به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به خاطر شیوع گونه دلتای این ویروس ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در اظهاراتی گفت: افزایش موارد جدید ابتلا به گونه دلتای ویروس کرونا کارشناسان بهداشت و سلامت را برآن داشته است تا درباره راهبردهای جدید مهار کننده این بیماری مثل توصیه به استفاده از ماسک بحث و تبادل نظر کنند.

 

وی افزود: موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در بین شهروندانی که واکسن تزریق نکرده‌اند به طور چشمگیری افزایش یافته است ولی افرادی که واکسن زده‌اند، از ابتلا به این بیماری خطرناک تا حد زیادی مصون هستند.

سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت: هنوز هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که گونه دلتای ویروس کرونا که عامل اصلی افزایش تعداد مبتلایان جدید است، تاثیر مهمی بر اقتصاد آمریکا داشته باشد. نرخ فعلی واکسیناسیون نیز نشانگر یک روند مثبت است.

گرچه مرکز کنترل بیماری های آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که افراد واکسن زده نیازی به استفاده از ماسک ندارند ولی در هفته های اخیر بحث های زیادی درباره بازگشت استفاده از ماسک در آمریکا مطرح شده است.

انتهای پیام/