شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#المپیک#کشتی

پرونده‌های مالی لیگ در پایان المپیک دوباره به جریان می‌افتد


پرونده‌های مالی لیگ در پایان المپیک دوباره به جریان می‌افتد

با توجه به اهمیت و حساسیت مقطع کنونی، پیگیری پرونده‌های مالی لیگ کشتی به بعد از پایان المپیک موکول شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که بیش از هفت ماه از پایان لیگ آزاد و فرنگی می‌گذرد، اما همچنان برخی تیم‌ها تسویه حساب خود با اعضای تیم‌شان را تکمیل نکرده‌اند و کار به کمیته انضباطی سازمان لیگ و یا کمیته انضباطی فدراسیون کشتی کشیده شده است.

یکی از این تیم‌ها هیئت کشتی قائمشهر است که بر سر استفاده از برخی کشتی‌گیران، جدل زیادی با فدراسیون و همچنین باشگاه استقلال داشت و چند بار تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کرد.

در همین رابطه یدالله محبی که تجربه چندین دوره حضور در مسابقات جهانی را در کارنامه دارد و یکی از مدعیان سنگین وزن تیم ملی است، به خبرنگار تسنیم از طلب 90 میلیونی خودش و 60 میلیونی برادر خود ارشک و دیگر کشتی‌گیر هم‌استانی‌اش (کرمانشاه) بهمن تیموری از تیم قائمشهر خبر داد.

با وجود پیگیری چندباره موضوع در کمیته انضباطی اما هنوز تعدادی از کشتی‌گیران این تیم به حق و حقوق خود نرسیده‌اند. اینطور که پیداست با توجه به اینکه اکنون همه چیز معطوف به رقابت‌های المپیک است و اهمیت این رویداد بزرگ برای کشتی، پیگیری انضباطی پرونده‌های مالی و بدهی تیم‌ها به بعد از پایان المپیک موکول شده است.

در مقطع زمانی فعلی کشتی به آرامش احتیاج دارد و برای آنکه روزهای پایانیِ پیش از اعزام تیم‌ها به توکیو نیز در آرامش سپری شود، پیگیری برخی پرونده‌های انضباطی بعد از شانزدهم مرداد ماه خواهد بود که رقابت‌های کشتی المپیک به پایان خواهد رسید.

 

انتهای پیام/