شهرخبر

دتمار هامان:/ یونایتد بهترین وینگر را جذب کرد

دتمار هامان:/ یونایتد بهترین وینگر را جذب کرد

دتمار هامان معتقد است هوداران منچستریونایتد از تماشای بازی جیدون سانچو در فصول بعد هیجان زده خواهند شد.

شیاطین سرخ فصل نقل و انتقالات تابستانی را طوفانی شروع کردند و جیدون سانچو وینگر انگلیسی دورتموند با قراردادی به ارزش 72.9 میلیون پوند به منچستریونایتد ملحق شد. حالا دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان و باشگاه لیورپول مدعی شد انتقال سانچو به اولدترافورد باعث پیشرفت دیگر بازیکنان یونایتد در فصول بعدی نیز خواهد شد.

 

دتمر هامان گفت: "من متعجب شدم که جیدون سانچو در ترکیب تیم ملی انگلیسس در رقابت های یورو 2020 جای ثابتی نداشت و در حاشیه قرار گرفت. اگر من سرمربی بودم سانچو را به عنوان اولین گزینه برای پست وینگر انتخاب می کردم. از نظر من جیدون سانچو نه تنها بهترین وینگر انگلیس، بلکه بهترین وینگر فوتبال جهان است و هواداران یونایتد باید از حضور او در این باشگاه هیجان زده باشند.

 

-

 

من به ندرت بایکنی مانند جیدون سانچو دیده ام که اینقدر راحت قادر به گذر از سد مدافع پیش روی خود باشد. انتقال جیدون سانچو همچنین باعث پیشرفت بازیکنانی مانند مارکوس رشفورد و پل پوگبا در یونایتد خواهد شد.

 

من عملکرد سانچو در بوندسلیگا را زیر نظر داشتم و معتقدم او سطح با هم تیمی های خود را نیز بالاتر می برد. سانچو قادر به خلق موقعیت گلزنی برای تیمش بوده و می تواند کاری بکند مدافعان حریف از جای اصلی خود دور شده و به سمت او حرکت کنند. ما این روند را در دیدار تیم ملی انگلیس برابر اوکراین در یورو 220 هم مشاهده کردیم."