شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مواد مخدر

شیوع گسترده مصرف مواد مخدر در میان نظامیان رژیم صهیونیستی


شیوع گسترده مصرف مواد مخدر در میان نظامیان رژیم صهیونیستی

یک رسانه اسرائیلی فاش کرد، شیوع مواد مخدر در میان نظامیان رژیم صهیونیستی به شدت گسترش پیدا کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی یانت وابسته به یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه خبر داد، شیوع گسترده مصرف مواد مخدر در میان نظامیان ارتش اسرائیل به حدی رسیده است که ارتش را واداشته تا دست به طرح ضربتی مقابله با آن بزند.

در ادامه این گزارش تاکید شده است، آویو کوخافی رئیس ستاد ارتش اسرائیل بعد از دریافت گزارش کمیته تحقیق در این رابطه دستور داد مبارزه با مصرف مواد مخدر در ارتش تشدید شود.

براساس ابلاغیه کوخافی نظامیان اسرائیلی که اقدام به مصرف مواد مخدر در یگان‌های ارتش کنند، از مزایای مختلف ارتش و حتی مرخصی و وام محروم خواهند شد.

وی همچنین به بهداری ارتش اسرائیل هم دستور داد داروهای ارزان قیمت ترک اعتیاد را در اختیار نظامیان اسرائیلی قرار دهد.

منابع آگاه در ارتش اسرائیل هم به این رسانه عبری زبان خبر دادنند هدف فعلی ارتش اصلاح خط مشی غلطی است که تاکنون پیش رفته‌اند و طرح جدید تلاش دارد تا در کنار بازدارندگی و اعمال مجازات‌های سخت علیه نظامیان معتاد سطح آگاهی نظامیان را افزایش دهد.

به گفته این منابع پرونده‌های که امکان علنی شدن آن در ارتش وجود دارد بیانگر 761 مورد مصرف مواد مخدر، 161 مورد قاچاق مواد مخدر به داخل پادگان‌ها و 13 مورد کاشت مواد مخدر در داخل پادگان‌ها است.

فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل به همین دلیل تهدید کرده‌اند هر فردی که در این رابطه دستگیر شود در معرض محاکمه نظامی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/