شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

براساس نتایج یک نظرسنجی اعلام شد؛

بدبینی بیشتر آمریکایی ها نسبت به آینده کشورشان

بدبینی بیشتر آمریکایی ها نسبت به آینده کشورشان

بیشتر شهروندان آمریکا نسبت به آینده کشورشان نگران هستند و این موضوع در رسانه های این کشور مورد توجه واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن تایمز، نتایج یک نظرسنجی جدید از نگرانی مضاعف شهروندان آمریکا نسبت به آینده کشورشان خبر می‌دهد.

براساس نتایج نظرسنجی که از سوی ای بی سی نیوز و مؤسسه ایپسوس انجام شده، ۵۵ درصد از آمریکایی‌ها درباره آینده کشورشان دیدگاهی منفی دارند.

در این گزارش گفته شده منفی نگری آمریکایی‌ها نسبت به آینده کشورشان در مقایسه با دو ماه پیش حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

در همین ارتباط نیز کوئین اسکانلان کارشناس آمریکایی گفته است که کاهش خوش بینی در شهروندان مختلف آمریکایی اعم از دموکرات‌ها، جمهوریخواهان و افراد مستقل دیده می‌شود و مربوط به تنها یک طیف سیاسی خاص نیست.

نحوه برخورد جو بایدن رئیس جمهور این کشور با مهاجرت و خشونت مسلحانه، همه گیری ویروس کرونا و نحوه برخورد با موضوع اقتصاد از مهمترین موضوعاتی است که درباره آن‌ها نظر آمریکایی‌ها مورد پرسش قرار گرفته است.

پیشتر اعلام شده بود که بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی مؤسسه گالوپ، میزان محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حالی که در نظرسنجی قبلی ۵۶ درصد بود به ۵۰ درصد تنزل پیدا کرده که این میزان، پایین‌ترین برای محبوبیت او محسوب می‌شود.