حمله وحشیانه 3 مرد به مامور پلیس تهران / بازداشت در مرزداران

حمله به پلیس در تهران رخ داد . سارقان خانه که اعضای یک باند 3 نفره بودند حمله به پلیس کرده و در حمله به پلیس یکی از ماموران زخمی شد. این سارقان در تعقیب و گریز ماموران حمله به پلیس کردند. حادثه حمله به پلیس در غرب تهران اتفاق افتاد.

سرهنگ "جلیل موقوفه ای" اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی  واحدهای عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری 139 مرزداران به یک دستگاه خودروی پژو با 3 سرنشین مشکوک شدند.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه در استعلام انجام شده مشخص شد خودرو سرقتی بوده عنوان کرد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس به سرعت  از محل متواری که ماموران  در یک عملیات تعقیب و گریز یک کیلومتری و پس از شلیک چند تیر هوایی،  خودروی متهمان را متوقف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در این عملیات سارقان که می بینند راهی جز تسلیم شدن در برابر ماموران را ندارند به سمت ماموران کلانتری  حمله ور که در این عملیات پلیسی،   یکی از  ماموران گشت انتظامی کلانتری مرزداران به شدت مجروح می شود ولی با اقتدار پلیس هر 3 متهم دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل می شوند.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد : سارقان پس از انتقال به کلانتری به 50 فقره سرقت منزل در غرب تهران با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان سابقه دار بوده و پیش تر روانه زندان شده اند، افزود: کشف جزئیات سرقت ها و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.