شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#طارمی

خط و نشان هم تیم سابق طارمی برای استقلال

موسی مارگا مهاجم جدید الهلال، در گفتگو با کانال یوتیوب این باشگاه اعلام کرد که قصد دارد در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان قهرمانی را کسب کند.

موسی مارگا مهاجم تیم ملی مالی و سابق پورتو که فصل گذشته به عنوان زوج مهدی طارمی در خط حمله این تیم پرتغالی به میدان رفت، در این تابستان راهی الهلال عربستان شد و نام خود را به عنوان یکی از مهمترین نقل و انتقالات آسیایی مطرح کرد.


این بازیکن که قراردادی 3 ساله با الهلال به ثبت رسانده است، سالیانه 15 میلیون یورو از این تیم عربستانی دستمزد می گیرد و حالا او در جدیدترین مصاحبه خود با کانال یوتیوب باشگاه الهلال، از هدفش برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سخن به زبان آورده است.


مارگا در این مصاحبه تصویری گفت: بعد از اینکه نام من در کنار تیم الهلال مطرح شد، متوجه شدم این تیم در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. آنها به من لطف داشتند و زمانی که پیشنهاد این تیم به من رسید، در پذیرفتن آن دریغ نکردم.


او ادامه داد: الهلال بزرگترین تیم آسیاست و در بسیاری از مسابقات به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است. من بازی های الهلال در آسیا و گلزنی های گومیس را دیدم. شاهد قهرمانی آنها در لیگ عربستان بودم و از حضور در این تیم خوشحالم.

 

-


وی افزود: من و خانواده ام می خواستیم در یک کشور اسلامی زندگی کنیم، به همین دلیل به عربستان سعودی مهاجرت کردم و پس از انتشار خبر پیوستنم به الهلال، پیام های محبت آمیز طرفداران الهلال را دریافت کردم و شروع به ارسال قلبهای آبی کردم.


مارگا در پایان افزود: زمانیکه به الهلال آمدم، مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتم و آن لحظات را دوست داشتم. همه بازیکنان تیم عالی هستند. هدف من کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست و قصد دارم با الهلال به این عنوان دست پیدا کنم.


لازم به ذکر است که الهلال حریف شاگردان فرهاد مجیدی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم 22 شهریور در استادیوم زعبیل امارات برگزار می شود.