به گزارش برنا، برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurst) شبکه پرس تی‌وی به فشارهای همه‌جانبه کشورهای غربی به خصوص آمریکا، انگلیس و سوئد به جولیان آسانژ بنیان‌گذار وبگاه ویکی‌لیکس می‌پردازد.

استفانیا مائوریزی و استلا موریس میهمانان برنامه این هفته «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به عنوان دوستان و شرکای رسانه‌ای جولیان آسانژ در ویکی‌لیکس از فشارهای دولت‌های غربی و در رأس‌شان آمریکا و انگلیس به این روزنامه‌نگار پس از افشاگری‌های گسترده سیاسی و اجتماعی‌اش سخن می‌گویند. اخیراً یک شاهد کلیدی در پرونده علیه جولیان آسانژ اعتراف کرده که شهادت خود را در ازای معامله با ایالات متحده جعل کرده است.

ریچارد مدهرست، تهیه‌کننده و مجری برنامه از میهمانان برنامه می‌پرسد که آخرین تحولات در پرونده آسانژ به چه معناست و چگونه گواهی دروغ یک شاهد اصلی نتیجه روند قانونی را تغییر می‌دهد؟.

برنامه «اعلامیه با مدهرست» به کارگردانی ساتراپ شجاعی دوشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش این برنامه سه‌شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.