شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#تحریم‌های ایران

آمریکا شرکتی را برای نقض تحریم‌های ایران نقره داغ کرد

فارس/ شرکت «پِیونیر» توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا برای 22260 مورد نقض آشکار و چندجانبه برنامه تحریم‌ها در کشورهایی نظیر ایران، سودان، سوریه و شبه جزیره کریمه 1.4 میلیون دلار جریمه کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شرکت «پِیونیر» توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) برای 22260 مورد نقض آشکار و چندجانبه برنامه تحریم ها 1.4 میلیون دلار جریمه شد.

بر اساس مصالحه‌ای که میان این شرکت و اُفک (OFAC) صورت گرفته است، پِیونیر 2241 تراکنش را برای طرف های مستقر در حوزه‌ها قضایی خاص و مناطق تحت مجازات نظیر منطقه کریمه اوکراین، ایران، سودان و سوریه و 19 کشور دیگر به علاوه افراد تحریم شده، انجام داده است.

 به نوشته این گزارش، این تراکنش ها به ارزش حدودی 802 هزار دلار در بازه زمانی فوریه 2013 تا فوریه 2018 بوده است.

بنا بر اعلام OFAC، تخلفات مربوط به معاملات تجاری که توسط پِیونیر صورت گرفته، از طرف مشتریان شرکتی و موسسات مالی صادرکننده کارت انجام گرفته است.

به گزارش فارس، شرکت پیونیر(Payoneer) ، یک شرکت خدمات مالی است که امکان پرداخت الکترونیکی را برای کاربران فراهم می کند و در شهر نیویورک مستقر است.

این شرکت در سال 2005 با مبلغ 2 دلار بودجه بنیان گذاری و تاسیس شد و دارای بیش از سه میلیون کاربر در بیش از 200 کشور دنیا می باشد و تراکنش ها را در بیش از 150 نوع  ارز مختلف انجام می‌دهد.