به گزارش پایگاه خبری نشان :

رکنا/در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت طلا از طلافروشی های محله خلیج فارس رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس در غرب تهران قرار گرفت.

شناسایی زن و مرد سارق در محله خلیج فارس

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،  ماموران پلیس پس از اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته موف به شناسایی زن و مرد سارق شدند.

در گام بعدی تیم پلیسی پی بردند سارقان با استفاده از فریبکاری حواس متصدی طلافروشی را پرت کرده و با شگرد کش رو زنی طلاهای طلافروشی ها را به سرقت می بردند.

دستگیری زن و مرد سارق در محله خلیج فارس

 در راستای دستگیری این سارقان ماموران گشت در محله خلیج فارس متهمان را با اقدامات اطلاعاتی و استعلام گیری شناسایی کردند. متهمان به محض مشاهده ماموران با خودرو پراید فرار کردند که با تعقیب و گریز پلیسی ماموران پلیس موفق شدند مرد سارق را دستگیر کنند اما متهم دیگر با سواستفاده از شلوغی خیابان متواری شد.

متهم در بازجویی های فنی صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت از طلافروشی ها با همدستی زن سارق با شیوه و شگرد کش رو زنی اعتراف کرد و مخفیگاه همدستش را لو داد.

سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری 179 خلیج فارس با تایید این خبر گفت: پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و دستگیری زن سارق در دستور کار ماموران پلیس  قرار دارد.