شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه#نمایشگاه#سال جاری

امضای بیش از ۳۵۰ سند همکاری در حاشیه نمایشگاه "ماکس-۲۰۲۱" روسیه


امضای بیش از 350 سند همکاری در حاشیه نمایشگاه "ماکس-2021" روسیه

در جریان نمایشگاه هوا-فضای "ماکس-۲۰۲۱" در سال جاری ۱۰۰ رویداد و برنامه کاری انجام شده، ۳۵۰ سند همکاری منعقد گردیده و ارزش کلی توافقات صورت گرفته به بیش از ۲۶۵ میلیارد روبل می‌رسد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، دفتر مدیریت اجرایی نمایشگاه بین‌المللی هوا-فضای "ماکس-2021" روسیه اعلام کرد که طی 5 روز نخست فعالیت این نمایشگاه تاکنون توافقنامه‌هایی به ارزش کلی 265 میلیارد روبل امضاء شده است.

طبق این اطلاعات، در نمایشگاه سال جاری 831 شرکت از 56 کشور جهان مشارکت دارند و در حاشیه این سالن، بیش از 100 رویداد و برنامه کاری انجام شده و بیش از 350 سند با مشارکت حداقل 5 هزار نفر به امضاء رسیده است.

پیش از این، "الکساندر میخی‌یف" رئیس شرکت "راس آبارون اکسپورت" روسیه اعلام کرد که این شرکت در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی هوا-فضای "ماکس-2021" 13 قرارداد، از جمله در زمینه فروش تسلیحات هوایی مدرن و خودورهای زرهی، به ارزش کلی بیش از یک میلیارد یوروو منعقد کرده است.

به گفته وی، در چارچوب مذاکرات صورت گرفته در حاشیه این نمایشگاه، این شرکت با سفارش دهندگانی از منطقه آسیا-اقیانوس آرام، خاورمیانه؛ آفریقا و کشورهای جامعه مشترک المنافع در خصوص همکاری‌های صنعتی در عرصه تولید هواپیماها و بالگردهای روسی مذاکراتی داشته است.

طبق اطلاعات سفارت ایران در مسکو، جمهوری اسلامی دو غرفه در یکی از سالن‌های اصلی نمایشگاه هوا-فضای "ماکس-2021" در اختیار دارد که یک غرفه را وزارت دفاع ایران مدیریت می‌کند که در آن آخرین دستاوردهای هوایی کشور به نمایش گذاشته شده و غرفه دیگر در اختیار شرکت‌های دانش بنیان ایرانی قرار دارد که در آن توانمندی‌های خود در عرصه های علمی و فناوری را در معرض دید بازدیدکنندگان روسی و خارجی قرار میدهند.

انتهای پیام/