شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#توکیو#المپیک

بغض بدمینتون ایران ترکید/ درخشش ثریا در سرزمین خورشید

المپیک توکیو برای بدمینتون ایران یک اتفاق به یاد ماندنی خواهد بود درخشش دختر ایرانی در آسمان المپیک با وجود تمام محدودیت ها نشان داد جایگاه بدمینتون ایران به مراتب بالاتر از رنکینگ های ثبت شده است.

بغض بدمینتون ایران ترکید/ درخشش ثریا در سرزمین خورشید
خبرورزشی -

ثریا آقایی با پیروزی قاطع مقابل حریف مالدیوی نشان داد بدمینتون ایران چیزی کم از بدمینتون جهان ندارد و سبک و شیوه بازی به مراتب بالاتر از رنک اقایی در بدمینتون جهان است.

فاطیما عبدالرزاق ستاره مالدیوی ها بازیکنی پرتلاش و با انگیزه نشان داد و آنطور که گمان می رفت دست و پا بسته به میدان نیامده بود.اقایی با استراتژی صحیح و کارآمد توانست حریف را به لاک دفاعی ببرد و با استفاده از اسمش های گوشه ای زمین و دارپ های کم عمق عبدالرزاق در گیم اول بازی را واگذار کرد.

اما گیم دوم زمانی کار حریف مالدیوی تمام شد که خستگی و کم تجربگی در بازی سینگل کار دستش داد و استفاده نکردن از تمام زمین این موقعیت را به ثریای بدمینتون ایران داد تا بتواند در مقابل حریف به راحتی پیروز شود.

امروز یک روز به یاد ماندنی در تاریخ بدمینتون ایران است روزی که تمام علاقمندان به این ورزش در کشورمان با پیروزی ستاره بدمینتون ایران اشک شوق ریختند و کمی از مظلومیت جامعه بدمینتون دیده شد. علاقمندانی که حتی از دیدن بازی های این رشته ورزشی در صدا و سیما محروم هستند.

درخشش دخترانی از جنس ثریا باید برای ورزش ایران افتخار باشد دخترانی محجوب و صبور که با وجود حداقل امکانات در میادین جهانی با پوشش اسلامی می درخشند. شاید امروز وقت ان تلنگر جدی به مسئولین ورزش کشور باشد تا کمی هم به بدمینتون نگاه مهربانانه ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: