شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مردم#مجلس شورای اسلامی

نیک‌بین در تذکر شفاهی:

مسئولین ناکارآمد فقط زندگی خودشان را توسعه دادند

مسئولین ناکارآمد فقط زندگی خودشان را توسعه دادند

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ناکارآمد در زندگی خودشان به اندازه کافی توسعه و پیشرفت داشتند، اما برای توسعه کشور کاری نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: مسائل بسیار مهمی در کشور وجود دارد که حتماً باید در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.

وی بیان کرد: اخیراً خبری منتشر شده مبنی بر اینکه «اعضای هیئت مدیره بانک تجارت ۵۰۰ میلیون تومان فقط برای پاداش خود تعیین کردند» و این جزو موضوعاتی است که حتماً باید در مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس تصریح کرد: مسائل خوزستان از جمله دیگر مسائل مهمی است که حتماً باید مورد توجه جدی قرار گیرد. برخی از مسئولانی که به خوزستان رفتند، گفتند «متأسفانه ما در توسعه خوزستان عملکرد قابل قبولی نداشتیم»؛ باید به مسئولان ناکارآمد گفت «شما در زندگی خودتان به اندازه کافی توسعه و پیشرفت داشتید اما برای توسعه کشور کاری نکردید».

نیک‌بین با تأکید بر اینکه باید وزرا و مسئولان عالی‌رتبه اجرایی به مجلس پاسخگو باشند، گفت: ما در ابتدای مجلس یازدهم طرح استیضاح رئیس‌جمهور و برخی از وزرا را تهیه کردیم اما مورد توجه قرار نگرفت. اگر در همان زمان تصمیم درستی اتخاذ می‌کردیم و مقصر اصلی وقایع را از سردمداری کشور به زیر می‌کشیدیم، کشور دچار این مشکلات و تلاطم‌ها نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه مقصر اصلی جاسوسان کشور هستند، اظهار داشت: جای تأسف است که رئیس‌جمهور به جای پاسخگویی، فرافکنی می‌کند و می‌گوید اگر مصوبه مجلس نبود، تحریم‌ها رفع شده بود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: آقای روحانی! اگر مصوبه مجلس مبنی بر اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت‌ ایران نبود، شما به قهقهرا می‌رفتید؛ ۸ سال کشور را معطل کردید و مقصر اصلی به سرانجام نرسیدن برجام، خود دولتمردان هستند.