شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بابت#2020#المپیک#تیم ملی

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| استکی: دنبال بهانه نیستم اما میزبانی در برتری بوکسور ژاپنی تاثیر داشت/ بابت مصدومیت شه‌بخش کمی نگران هستم


المپیک 2020 توکیو| استکی: دنبال بهانه نیستم اما میزبانی در برتری بوکسور ژاپنی تاثیر داشت/ بابت مصدومیت شه‌بخش کمی نگران هستم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: به دنبال بهانه نیستم اما میزبان بودن بوکسور ژاپنی در اعلام برتریش تاثیر داشت.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست شاهین موسوی در نخستین مسابقه رقابت‌های بوکس المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: شاهین مبارزه نزدیکی را با بوکسور ژاپنی انجام داد و در نهایت با رای داوران 3 بر 2 مغلوب شد که می‌توانست نتیجه برعکس باشد. شاهین خوب بازی کرد و توان خود را گذاشت.

وی در خصوص تاثیر داوری در نتیجه مسابقه گفت: در راند نخست نتیجه از سوی داوران 5 بر صفر به سود بوکسور ژاپنی اعلام شد اما با وجودی که شاهین در راند دوم برتری کامل داشت و باید در این راند 5 بر صفر به پیروزی می‌رسید، داوران نتیجه را 3 بر 2 به سود شاهین اعلام کردند. در نهایت راند آخر نیز 3 بر 2 به سود بوکسور ژاپنی اعلام و با همین نتیجه او را برنده اعلام کردند.

سرمربی تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: قطعاً شاهین برنده راند‌های دوم و سوم بود.دنبال بهانه نیستم اما کارشناسان می‌تواند مسابقه را ببینند و قضاوت کنند. از عملکرد شاهین راضی بودم. او کار خود را انجام و زحمتش را کشید اما در نهایت میزبانی در اعلام نتیجه تاثیر داشت.

استکی در خصوص شرایط دانیال شه‌بخش گفت: دانیال برای مسابقه چهارشنبه آماده است و فقط باید قبل از وزن‌کشی بخیه‌های او را باز کنیم و فکر نمی‌کنیم مشکلی پیش بیاید. حریف کوبایی را آنالیز کردیم و فقط آسیب دیدگی دانیال مقداری نگرانم کرده است.همه هدف ما این است که دانیال نیز مانند شاهین بازی خوبی را انجام بدهد. ما کارها و آنالیز خود را انجام می‌دهیم و در نهایت اجرا با دانیال است.

انتهای پیام/