شهر خبر
صحن علنی|

درخواست قالیباف برای بررسی سریعتر طرح اصلاح فرآیند قانونگذاری در مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس خواست تا هر چه سریعتر طرح اصلاح فرآیند قانونگذاری را تدوین و به صحن علنی ارائه کند.
خبرگزاری میزان - جلال رشیدی کوچی طی تذکری در صحن علنی مجلس گفت: گرانی کالاهای اساسی مشکلات عمده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است.
 
وی با بیان اینکه یک روز نان، روز دیگر سیمان و روز دیگر خانه گران می‌شود،اظهارداشت: با همه این تفاسیر در حال حاضر طرح‌هایی در مجلس در حال بررسی است که شاید دردی از مردم دوا نکند.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان ضمن انتقاد به چارچوب و آئین‌نامه داخلی مجلس،اظهارداشت: طرح‌هایی در حال حاضر در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد که دردی از مردم دوا نمی‌کند، ما نیامده ایم که چنین طرح‌هایی را در شرایط کنونی بررسی کنیم لذا توقع مردم امروز از مجلس انقلابی؛ مهار گرانی‌ها و کمک به آنهاست.

محمد باقر قالیباف ضمن وارد دانستن اخطار این نماینده گفت: تنها راه موثر برای اصلاح ریشه‌ای امور جاری و مشکلات کشور، اصلاح آیین نامه داخلی مجلس است. شما اکنون طرح اصلاح فرآیند قانونگذاری را در دست دارید و هر چه سریعتر آن را به پایان رسانده تا در دستور کار مجلس قرار گیرد، البته نمایندگان نیز به این موضوع توجه داشته باشند که این طرح نیاز به دوسوم آرا دارد تا بتوانیم با تصویب آن مسائل مهم روز را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. 

انتهای پیام/