شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#منچستریونایتد

توافق منچستریونایتد با رئال مادرید برای جذب واران


توافق منچستریونایتد با رئال مادرید برای جذب واران

باشگاه منچستریونایتد تا به خدمت گرفتن مدافع فرانسوی رئال مادرید فاصله چندانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد بعد از به خدمت گرفتن جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند، حالا در اندیشه تقویت خط دفاعی خود با جذب رافائل واران از رئال ماردید است، انتقالی که انتظار می‌رود در روزهای آینده شکل عملی به خود بگیرد.

بر اساس گزارش نشریه «پاریزین» فرانسه؛ باشگاه منچستریونایتد سرانجام بر سر رقم انتقال این مدافع فرانسوی به اولدترافورد با رئال مادرید به توافق رسید. واران 28 ساله پیش از این با این باشگاه انگلیسی به توافق شخصی رسیده بود و بدین ترتیب آماده تجربه چالشی جدید در لیگ برتر انگلیس با شیاطین سرخ است.

طبق ادعای «پاریزین»؛ مدیران دو باشگاه منچستریونایتد و رئال مادرید پس از یک هفته مذاکرات بی‌نتیجه، سرانجام برسر انتقال رافائل واران به جمع شیاطین سرخ در ازای 45 میلیون یورو (38.5 میلیون پوند) به توافق رسیدند و انتظار می‌رود منچستریونایتد تا آخر هفته (یکشنبه هفته آینده) به طور رسمی به خدمت گرفتن این بازیکن را اعلام کند.

واران که قراردادی پنج ساله با منچستریونایتد امضا خواهد کرد و تا سال 2026 خود را به این تیم متعهد می‌کند؛ از قرارداد کنونی‌اش با رئال مادرید تنها یک سال دیگر باقی مانده و پیش از این تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد.

او تاکنون به کهکشانی‌ها برای کسب 18 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

این مدافع فرانسوی که در سال 2011 از لنس به رئال پیوست، تا کنون در 360 بازی برای این تیم به میدان رفته و 17 گل‌زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/