شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آنتالیا

بهترین‌ و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا در تابستان 1400 + تصاویر

بهترین‌ و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا در تابستان 1400 + تصاویر

آنتالیا، شهر ساحلی و توریستی ترکیه همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است که در فصل تابستان و تعطیلات نوروزی از استقبال بالایی برخوردار می‌شود. در این میان انتخاب یک هتل مناسب نقش بسیار پر رنگی در رضایت از تجربه سفر به ارمغان می‌آورد و می‌تواند لذت سفر را برای هر مسافری چندیدن برابر کند؛ به ویژه در شهر ساحلی آنتالیا که هتل‌ها معمولا دورتر از شهرها و جاذبه‌های اصلی هستند و مهمانان اغلب اوقات خود را در هتل سپری می‌کنند.

از این جهت تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با بهترین هتل‌هایی که در آنتالیا وجود دارند آشنا کنیم. این هتل‌ها در سایت‌های معتبری چون tripadviser یا booking نقدهای بسیار مثبتی از سوی مسافران دریافت کرده‌اند و دارای بالاترین امتیازات ممکن میان سایر هتل‌های آنتالیا هستند. همراه ما باشید تا ضمن مشاهده این امتیازات با برخی از ویژگی‌ها و امکانات بهترین هتل‌های آنتالیا نیز آشنا شوید. نکته مهمی که در این گزارش باید مد نظر قرار گیرد، امتیازاتی که در پایین به دست آمده. این امتیازات تا تاریخ جولای 2021 محاسبه شده و ممکن است در آینده تغییر کنند.

10.  هتل هتل آدم و حوا (Adam & Eve Hotel)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.7 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.6 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

هتل آدم و حوا هتلی واقع در منطقه بلک آنتالیا است که  در سال 2006 رونمایی شد. این هتل 100.000 متر مربعی تنها برای بزرگ سالان ساخته شده است و علاوه بر اینکه محیطی ایده‌آل و رومانتیک برای زوج‌ها به همراه دارد انتخاب مناسبی برای خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک هستند نخواهد بود.

همانند سایر موارد این فهرست هتل آدم و حوا  یک هتل 5 ستاره است. به عنوان برخی از مهم‌ترین امکانات این لیست می‌توان به وجود یک ساحل اختصاصی 300 متری، 7 رستوران با منوی a la carte، 5 استخر روباز، مرکز اسپا، سالن بیلیارد، باشگاه بدن سازی اشاره کرد.

 

10-2.jpg

10-1.jpg

10-3.jpg

 

9. هتل رکسوس پریمیوم بلک (Rixos Premium Belek)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9 از 10 
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

هتل 5 ستاره رکسوس پریمیوم بلک یکی دیگر از هتل‌های لوکس و شناخته شده در منطقه بلک آنتالیا است که ضمن دسترسی به سواحل دریای مدیترانه در نزدیکی یک پارک ملی واقع شده است و مهمانان می‌توانند از طبیعت بکر و درخت‌های گردو و پسته لذت ببرند. از دیگر مزایای موقعیت این هتل می‌توان به فاصله 5 کیلومتری به شهر بلک و فاصله 40 کیلومتری از فرودگاه بین المللی آنتالیا اشاره داشت.

هتل رکسوس پریمیوم بلک در یک محوطه 405.000 متری مربعی احداث شده است و دارای یک ساحل اختصاصی 701 متری، امکانات بسیار متنوع برای کودکان از جلمه کلاب و زمین‌ بازی‌های مخصوص، دسترسی رایگان به پارک موضوعی land of legends، هشت رستوران از جمله 6 رستوران a la carte، پخش موسیقی زنده به همراه dj، باشگاه بدن سازی و سایر تفریحات ورزشی مانند زمین گلف، استخرهای روباز، سرپوشیده و مخصوص کودکان اشاره کرد.

 

9-1.jpg

9-2.jpg

9-3.jpg

 

8. تایتانیک مردان پالاس (Titanic Mardan Palace)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ 9 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.5 از 5
  • موقعیت: لارا، آنتالیا

در  منطقه توریستی لارای آنتالیا هتل‌های بسیاری را می‌توان پیدا کرد اما نه به زیبایی و شکوه هتل تایتانیک مردان پالاس. هتل نامبرده با بنای فوق العاده خود از بهترین هتل‌های آنتالیا بشمار رفته و دارای 543 اتاق و سوئیت می‌شود. ضمن اینکه هتل تایتانیک مردان پالاس به صورت آل اینکلوسیو است.

اما شاید معروف‌‎ترین ویژگی هتل تایتانیک مردان پالاس استخر مرکزی آن باشد که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین استخرهای روباز در قاره ارپا از آن‌ یاد می‌شود. داشتن 8 رستوران a la carte که به غذاهای روسی، فرانسوی، ژاپنی و... اختصاص داده شده‌اند. همچنین داشتن ساحل اختصاصی، داشتن مجموعا 7 استخر روباز و سرپوشیده و مراکز اسپا چندی دیگر از امکانات این هتل 5 ستاره است.

 

8-2.jpg

8-1.jpg

8-3.jpg

 

7. هتل لند آو لجندز کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 10
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

اگر دقت کرده باشید چندی از هتل‌های واقع در آنتالیا از جمله هتل رکسوس پرمیوم بلک که در تیترهای پیشین به آن اشاره شد، دارای دسترسی به لند آو لجندز (land of legends) بودند؛ یعنی مسافران این هتل می توانند به صورت رایگان، از خدمات تم پارک لند آو لجند که زیر مجموعه گروه رکسوس است، استفاده کنند؛ لند آو لجند یک پارک موضوعی بزرگ و شناخته‌ شده در ترکیه است که همانند دیزنیِ لند کالیفرنیا جهانی پر از تفریحات و سرگرمی است.

همچنین این هتل در حالت عادی برخلاف سایر ریزورت‌هایی که در این مطلب معرفی شده اند، خدمات All Inclusive یا Ultra All Inclusive ارائه نمی‌کند و خدمات آن به صورت BB است.

پارک موضوعی نامبرده به تنهایی آنقدر جذابیت دارد که بخواهید شب و روز را در آن سپری کنید، اما در هر صورت شما مکانی برای اقامت خود نیاز دارید که انتخاب نخست شما در این مورد باید لند آو لجندز کینگدام باشد که هتل اختصاصی این پارک موضوعی محسوب می‌‎شود. جهت مشاهده تورهای هتل لند آو لجندز کینگدام، تصاویر بیشتر، بررسی امکانات و نظرات کاربران روی عبارت لینک شده کلیک کنید.

 

7-1.jpg 

7-2.jpg

7-3.jpg

 

6. هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

اگر دوست دارید تعطیلات خود را در هتلی سپری کنید که در عین لوکس بودن و خدماتی کم‌نظیر دارای امکانات تفریحی ویژه‌ای نیز باشد سلکتیوم لاکچری ریزورت را به خاطر داشته باشید، هتل آل اینکلوسیو و 5 ستاره‌ای که در منطقه بلکِ آنتالیا واقع شده است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات تفریحی هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت عبارتند از 10 کافه و بار، 5 رستوران، 3 استخر روباز، سرپوشیده و مخصوص کودکان، پخش موسیقی زنده، مرکز اسپا، 12 زمین تنیس و 1 زمین فوتبال کوچک. به طور کلی کمتر هتلی را در آنتالیا می‌توان پیدا کرد که همانند سلکتیوم لاکچری ریزورت توانسته باشد تمامی مهمانان خود را اعم از بزرگ و کوچک کاملا راضی نگه داشته باشد، موضوعی که با مراجعه به نظرات مسافران مختلف درباره این هتل کاملا مشخص است.

 

6-1.jpg

6-2.jpg

6-3.jpg

5. هتل باروت لارا کالکشن (Lara Barut Collection)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: لارا، آنتالیا

اکنون نوبت به معرفی پنج هتل برتر آنتالیا می‌رسد. در کنار هتل تایتانیک مردان پالاس ما شاهد یک هتل فوق لوکس دیگری در منطقه لارا به نام باروت لارا کالکشن هستیم که به دلیل امکانات و ویژگی‌های فوق‎العاده خود جوایز متعددی در در عرصه هتلداری کسب کرده است. خدمات این هتل اولترا آل اینکلوسیو (Ultra all inclusive) است که سبب شده علاوه بر دسترسی رایگان به غذاهای رستوران، امکان استفاده آزادانه از نوشیدنی‌های بین المللی و حتی در شرایطی ماساژ رایگان را نیز داشته باشید.

سه استخر روباز و یک استخر سربسته (آبگرم)، ساحل اختصاصی به همراه پاویون، باشگاه بدنسازی، مراکز اسپای مجهز که دارای سونا، جکوزی، انواع ماساژ درمانی می‌شود، زمین بسکتبال، تنیس، مینی‌گلف، دارت، پینگ پنگ، بیلیارد، تیراندازی، کلاب، حتی برگزاری کلاس‌های آموزش آشپزی، تخته نرد و همچنین اجرای برنامه‌های زنده از جمله امکانات و خدمات تفریحی هتل باروت لارا کالکشن هستند که غالبا به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای کودکان نیز تفریحات اختصاصی مانند کلاب کودکان و پارک آبی، سرسره آبی در نظر گرفته شده است.

 

5-1.jpg

5-2.jpg

 5-3.jpg

 

4. هتل گلوریا ورده ریزورت (Gloria Verde Resort)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

هتل‌هایی که در بلک و به طور کلی در آنتالیا ساخته می‌شوند معمولا به دلیل دسترسی نه چندان آسان به شهر و جاذبه‌های مختلف باید تا جای ممکن نیازهای مختلف مهمانان خود را برطرف کنند، کاری که هتل گلوریا ورده ریزورت به خوبی از پس آن برآمده است و با ایجاد یک محیط جذاب و مجهز برای تمامی سنین به ویژه کودکان، ایده آل خواهد بود.

برخی از ویژگی‌هایی که سبب شده تا هتل گلوریا ورده ریزورت به عنوان یکی از 5 هتل برتر آنتالیا به شمار برود شامل ویلا و سوئیت‌های خصوصیِ لوکسی است که غالبا با استخر اختصاصی و لند اسکیپ‌های جذابی همراه شده است. علاوه بر آن داشتن 5 رستوران a la carte، پنج رستوران بوفه‌ای و 10 بار امتیاز ویژه‌ای برای این رستوران به همراه دارد. همچنین برخلاف بسیاری از هتل‌های لوکس آنتالیا در گلوریا ورده ریزورت می‌توان شاهد زمین گلف با اندازه واقعی بود (نه مینی گلف)، ایجاد تفریحات مختلف برای کودکان، استخرهای روباز و سرپوشیده و... نیز از امکانات بدیهی این هتل 5 ستاره به شمار می‌رود.  

 

4-1.jpg 

4-2.jpg

4-3.jpg

 

3. هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

به غیر از هتل باروت لارا کالکشن، دیگر هتل 5 ستاره و لوکسی که در به صورت اولترا آل انکیسو در بلک واقع شده است رگنوم کاریا نام دارد.  هتلی  که دنیایی از امکانات و خدمات را در در بالاترین استاندارها برای مهمانان تدارک دیده است. کسانی که خواهان سپری کردن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی هستند بدون شک باید هتل رگنوم کاریا را در گزینه‌های خود درنظر بگیرند؛ چرا که با وجود زمین تنیس فوق العاده (مشخص در تصویر زیر)، ساحل اختصاصی، درنظر گرفتن فعالیت‌ها و تفریحات ویژه برای کودکان، وجود باشگاه بدنسازی، فوتبال و تنیس، تفریحات دریایی مانند جت اسکی، برگزاری رویدادهای مناسبتی بسیار ویژه به همراه خواننده‌های شاخص، مرکز اسپای پیشرفته، 6 استخر مختلف و از جمله داشتن پارک آبی کمتر هتلی می‌تواند با هتل رگنوم کاریا  رقابت کند.

 

3-1.jpg

3-2.jpg

3-3.jpg

 

2. هتل مکس رویال کمر ریزورت (Maxx Royal Kemer Resort)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.6 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • موقعیت: کمر، آنتالیا

دومین هتل برتر آنتالیا به مکس رویال کمر ریزورت متعلق است. هتلی که با توجه به نظرات کاربران سایت tripadviser به عنوان بهترین هتل آنتالیا شناخته شده است که این موضوع در کنار امتیاز بالای کسب شده از سایت Booking و گوگل حاکی از شایستگی این هتل است. هتل مکس رویال کمر ریزورت بسیار متفاوت طراحی شده است و به زیبایی با تپه‌ها، دریا و طبیعت کمرِ آنتالیا آمیخته شده است. اما در عوض با شهر آنتالیا یک فاصله حدودا 50 کیلومتری دارد که البته اهمیتی بالایی ندارد.

زیرا مسافرانی که به هتل مکس رویال کمر ریزورت سفر می‌کنند خواهان سپری کردن اوقات فراغت خود در محیطی آرام و لوکس هستند تا کمی با روزمرگی‌های اجتماع فاصله بگیرند. برخی از امکاناتی که در این هتل وجود دارد شامل، ایجاد انواع تفریحات کودکانه مناسب برای رنج‌های سنی مختلف، ایجاد 6 استخر با فضا و کابردهای مختلف به صورت روباز و سرپوشیده، پارک آبی بزرگ، قرار گرفتن 3 رستوران آل اینکلوسیو، تور دوچرخه سواری، باشگاه بندسازی و برگزاری نمایش و برنامه‌های زنده در این هتل است.

 

2-1.jpg

2-2.jpg

2-3.jpg

1. هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.3 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • موقعیت: بلک، آنتالیا

در آخر نوبت به معرفی بهترین هتل آنتالیا در سال جاری می‌رسیم که این عنوان به یکی دیگر از هتل‌های مکس رویال یعنی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت اختصاص داده شده است. یکی از دلایلی که سبب محبوببت این هتل شده، توجه به جزئیات بوده است. چرا که برخلاف هتل آدم و حوا که تنها مخصوص بزرگ سالان است و فضای ایده‌آلی را برای زوجین فراهم کرده، در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت هر فردی در هر سنی می‌تواند بهترین تجربه خود را از سفر به آنتالیا به دست بیارود. برای مثال در این هتل افراد دارای معلولیت مشکلی بابت دسترسی‌ها نخواهند داشت و امکانات برای سنین مختلف فراهم شده.

ساحل اختصاصی 300 متری به همراه پاویون‌های اختصاصی، 9 استخر روباز و سرپوشیده که 3 تا از آن‌ها دارای آب گرم می‌شود، ایجاد پارک مهیج دیانولند، پارک‌های آبی، مرکز اسپای مجهز با وسعت 3000 متر مربعی که دارای 6 اتاق سونا است، زمین گلف بزرگ، باشگاه بدنسازی، اتاق بازی لیزرتگ، تیم انیمیشن جذاب، پخش موسیقی زنده و... چندی از امکانات دیگری است که می‌توان در جای‌های مختلف هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت مشاهده کرد.

 

1-1.jpg

1-2.jpg

1-3.jpg

 

تالیف: لست سکند 

منابع: tripadviser , booking