شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#بخش خصوصی#مجلس
گفت‌و‌گو|

دولت از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های آبی و برقی کشور حمایت کند

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران کشور حمایت و آنان را تشویق به سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی نظیر آب و برق کند.
محمدصالح جوکار در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به مدیریت نامناسب مسئولین در منابع آبی کشور ،گفت:  کشور ما در حوزه منابع آبی کمبود ندارد و اگر این منابع به خوبی مدیریت شود، برای کل کشور کفایت می‌کند.
 
این نماینده مجلس اظهارداشت: علاوه بر این، روش‌هایی که برای تامین آب و استفاده از آن در کشور در نظر گرفته می‌شود، باید نوین باشد تا بیشترین بهره‌برداری را بتوانیم از منابع آبی کشور داشته باشیم.  

جوکار با تاکید بر اینکه برای تقویت زیرساخت‌های آبی در کشور باید از توان بخش خصوصی هم استفاده کرد، اظهار داشت: در قانون، وظایف دولت و بخش خصوصی در این حوزه کاملاً پیش‌بینی شده است و باید مورد توجه قرار گیرد.  

وی ادامه داد: بخش دولتی بیشتر باید مدیریت این موضوع را برعهده داشته باشد تا از منابع آب و برق کشور به خوبی استفاده شود و بر این موضوع نظارت کند. لازم است دولت برنامه‌ها را به خوبی اجرا کند و بخش دولتی نباید ظرفیت‌های عظیم کشور در بخش انرژی را نادیده بگیرد.  

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید برنامه‌ریزی کنیم تا ظرفیت‌ها را قبل از وقوع بحران مورد استفاده قرار دهیم که در این صورت شاهد مشکلاتی به ویژه در حوزه آب و برق نخواهیم بود.  

جوکار تاکید کرد: همچنین باید بخش خصوصی هم در این حوزه سرمایه‌گذاری کند و دولت هم باید از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران کشور حمایت و آنان را تشویق به سرمایه‌گذاری در این بخش کند.  
 

انتهای پیام/