شهر خبر

این مرد برای خرید لباس دخترش دو سال گدایی کرد! + عکس

پدر دخترش را به فروشگاهی که چند سال پیش با گریه از آنجا گذشته بود برد تا بالاخره بتواند لباس زرد رنگ مورد علاقه دختر را برایش بخرد.

این مرد برای خرید لباس دخترش دو سال گدایی کرد! + عکس

به گزارش منیبان؛ تا به حال برای تان پیش آمده است که برای رفتن به یک مهمانی و جشن به سراغ کمد لباس تان رفته اید اما لباس مورد پسند را در میان لباس هایتان نیافته اید.راه حل ساده است در صورتی که لباس دلخواه خود را نداشته باشید سوار ماشین شده و به نزدیکترین مرکز خرید خواهید رفت تا یک دست لباس نو و زیبا خریداری کنید، اما این راه به نظر ساده برای میلیون ها نفر غیر ممکن است .

"کاوثر حسین" مردی که دو سال تمام پولی را که از راه گدایی برای گذراندن زندگی اش به دست می آورد جمع کرد تا بتوانند برای دخترش یک دست لباس زیبا بخرد.

دست راست این مرد بعد از یک حادثه وحشتناک قطع شد و بعد از آن توانایی انجام هرکاری را نداشت و تصمیم گرفت گدایی کند چرا که هیچ کارخانه و کارگاهی حاضر نشد او را به عنوان نیروی کار انتخاب کند و به دلیل نداشتن پشتوانه مالی مجبور به گدایی شد.

این مرد می گوید:

دیروز موفق شدم بالاخره بعد از 2 سال لباس مورد علاقه دخترم را برای او خریداری کنم و از او یک عکس یادگاری بگیرم ، فرزند من تا پیش از این حتی یک عکس هم نداشت.

دو سال پیش وقتی از کنار یک فروشگاه لباس به همراه دخترم رد می شدیم ، دخترم که ان زمان کوچکتر بود و درک ناتوانی مالی من را نداشت مقابل شیشه فروشگاه ایستاد و با صدای بلند گریه می کرد تا من برایش لباس زرد رنگی را که نشان می داد بخرم اما من هیچ پولی نداشتم و تمام سعی خود را کردم تا او را از انجا دور کنم چرا که فروشنده به بیرون از فروشگاه آمد و با فریاد از ما خواست تا آنجا را ترک کنیم.

اشکهای دخترم را پاک کردم و تصمیم گرفتم از آن روز پولهایی را که گدایی می کنم برای خرید آن لباس جایی ذخیره کنم.

می دانم گدایی کار زشتی است اما بهترین کار برای من در این شرایط همین بود و هست.