شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

امید عالیشاه:

بازیکنان پرسپولیس بین المللی هستند/ غافلگیر شدیم اما جبران کردیم

بازیکنان پرسپولیس بین المللی هستند/ غافلگیر شدیم اما جبران کردیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با حسرت از نبود هوادان در ورزشگاه ها گفت: با عملکرد مقابل تراکتور نشان دادیم بازیکنان بین المللی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید عالیشاه پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز گفت: در ابتدای بازی موقعیت‌هایی داشتیم اما در نیمه دوم غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

هافبک پرسپولیس درباره بازگشت این تیم به بازی با زدن سه گل تاکید کرد: بازیکنان تیم نشان دادند واقعا بین المللی هستند و می‌توانند هر کاری کنند. شرایط را خیلی خوب مدیریت کردند و به بازی برگشتند.

وی ادامه داد: تنها افسوس و حسرت ما نبودن هواداران است البته انرژی آنها را دریافت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با سرعت در واکسیناسیون آنها را در کنار خودمان داشته باشیم. فوتبال بدون آنها روح ندارد و من واقعا دوست دارم مثل سایر کشورها هواداران بیایند و کنار تیم باشند.

عالیشاه درباره تعیین سرنوشت قهرمانی که به هفته آخر و بازی پرسپولیس با پیکان کشیده شد تصریح کرد: امیدوارم آن بازی را هم ببریم و بتوانیم دل پرسپولیسی‌ها را شاد کنیم.

وی در پاسخ به خراب کردن موقعیت گلزنی توسط بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: اگر قرار بود همه موقعیت‌ها گل شود که بسکتبال اتفاق می‌افتاد.