شهرخبر

نویدکیا:

ذوب آهن با بقا در لیگ ما را خوشحال کند

ذوب آهن با بقا در لیگ ما را خوشحال کند

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم ذوب آهن با بقا در لیگ برتر همه ما اصفهانی‌ها را خوشحال کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: گفتم بازی سخت و پیچیده‌ای داریم که این اتفاق رخ داد و ذوب آهن دو سه موقعیت خیلی خوب به دست آورد و خیلی خوب بازی کرد.
وی افزود: ممکن بود ۳۰ دقیقه اول بازی گل بخوریم و بازی را از دست بدهیم در دقیقه ۳۰ تا ۴۵ شرایط بهتر شد، تا قبل از دقیقه ۳۰ تمام یک به یک‌ها و نیمه زمین را از دست دادیم و حق ذوب آهن بود به گل برسد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ادامه نیمه اول را بازی خیلی خوبی کردیم و به گل هم رسیدیم و گل نورافکن شرایط تیم را خیلی بهتر کرد.

وی اضافه کرد: ذوب آهن اوایل نیمه دوم ناامید بازی کرد ولی از دقیقه ۷۰ خیلی امیدوارتر بازی کرد و پنالتی نیز گرفت ولی وقتی این پنالتی را از دست دادند دوباره شرایط بدی را تجربه کردند.

نویدکیا تصریح کرد: باید خیلی بهتر از فضای پشت مدافعین ذوب آهن از دقیقه ۷۵ استفاده می‌کردیم ولی این اتفاق نیفتاد و تلاش کردیم بازی را نگه داریم.

وی گفت: اینکه چقدر این پیروزی به درد ما خورد را زمان مشخص می‌کند و با تمام قوا برای هفته آخر تلاش می‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: همیشه بازیکنان جایگزین‌هایم با تمام وجود به تیم کمک کردند و بسیار تأثیرگذار بودند زیرا بعضی بازیکنان هرگز فیکس نشدند اما با تعویض به تیم کمک کردند.

وی در خصوص تأثیرگذاری بازیکنان تعویضی در سپاهان گفت: یک مربی در طول فصل شاید ۳۰ تعویض می‌کند و شاید پنج شش بازیکن تأثیرگذار شوند و آنقدر به تفکرات مربی بستگی ندارد و نمی‌گویم این تأثیرگذاری از شخص من بوده است.

نویدکیا در خصوص ماجرای اهانت به نیمکت ذوب آهن از طرف کادرفنی طلایی‌پوشان تصریح کرد: این موضوع را تأیید می‌کنم و از ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم بابت حرفی که از نیمکت ما زده شد.

وی خطاب به ذوب آهنی‌ها گفت: شما با سبک بازی که دارید نباید ناامید باشید و با تمرکز بازی هفته آخر را ببرید و به شهرتان کمک کنید تا اتفاق بدی بیفتد و واقعاً می‌توانند این کار را کنند و ما و اصفهانی‌ها را خوشحال کنند.