شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

فرهاد مجیدی:

نساجی در نیمه اول خوب بازی کرد

 نساجی در نیمه اول خوب بازی کرد

قائمشهر-سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی خوب نساجی در نیمه اول گفت: از این که این تیم توانست با کسب امتیازهای با ارزش حضورش را درفصل آینده لیگ برتر قطعی کند، خوشحالم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی یکشنبه شب پس از برتری ۳ بر یک تیمش استقلال تهران برابر نساجی مازندران در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر در نشست خبری افزود: نساجی در نیمه اول خوب بازی کرد واین برای این تیم خوب مازندرانی خوشحالم که در لیگ برتر باقی ماند.

وی ادامه داد، برای تیم فوتبال نساجی مازندران امیدوارم که هرچه زودتر ازداشتن یک زمین باکیفیت و چمن خوب در شأن این تیم مهیا شود تا آنها نیز از این موقعیت خوب ومیزبانی خود استفاده کنند.

نساجی تیم پرطرفداری است

سرمربی تیم استقلال تهران همچنین با اشاره به اینکه تیم نساجی یکی از تیم‌های قدیمی وپرطرفدار فوتبال کشور است و با حمایت طرفداران خودش همیشه تیم باانگیزه ای بوده است، گفت، بدشناسی من هم زمانی بوده به تیم استقلال آمدم با بیماری کرونا درکشور مواجه شدیم و ازحمایت وحضور تماشاگران و هواداران خودمان دربازی‌های خانگی محروم بودیم.

مجیدی افزود، امیدواریم که هرچه زودتر بیماری کرونا درکشور ریشه کن شود تا بتوانیم شاهد حضور پرشور تماشاگران وعلاقمندان به فوتبال درورزشگاه ها باشیم.

این خبر تکمیل می‌شود