شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#قطار#انگلیس

فرار احمقانه سارقان خودرو از روی ریل قطار ! + عکس

فرار احمقانه سارقان خودرو از روی ریل قطار ! + عکس

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است تصمیم عجیب یک سارق خودرو در انگلیس را برای فرار از دست پلیس به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این سارق با خودروی سرقت شده وارد ریل راه آهن شده و تلاش می‌کند با حرکت خودرو در بین خط راه آهن از دست پلیس بگریزد.

بنا به گزارش سان انگلیس پلیس محلی انگلیس در جریان سرقت یک خودروی "رنج روور" مشکی قرار گرفت. ماموران پلیس پس از شناسایی خودرو به راننده نزدیک شده و تلاش کردند او را دستگیر کنند. در ویدئو‌هایی که توسط دوربین‌های مداربسته تهیه شده چگونگی فرار سارق از دست پلیس را نشان می‌دهد.
 
 
در ابتدای این ویدئو ماموران پلیس در حالی که درب خودرو را باز کرده و در حال صحبت با راننده هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد راننده ناگهان با خودرو به عقب حرکت کرده و افسر پلیس را که میان درب باز خودرو گرفتار شده به یک سمت پرتاب می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد سپس راننده در محل تقاطع ریل قطار و وسایل نقلیه وارد خط راه آهن شده و به مسیر خود تا یک ایستگاه راه آهن ادامه می‌دهد. در ویدئویی که توسط دوربین ایستگاه راه آهن تهیه شده این راننده در حالی که با سرعت زیاد تلاش می‌کند از روی ریل راه آهن فرار کند دیده می‌شود.
بنا به گزارش راه آهن انگلیس، این راننده پس از طی مسافتی کوتاه، از ریل خارج و وارد خیابان شد. پلیس انگلیس هنوز موفق به دستگیری این سارق نشده است. جستجو‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارق همچنان ادامه دارد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران