شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#منابع

سلاحی که صهیونیستها را مستاصل کرده است؛

بالن های آتشزا فلسطینی‌ها بلای جان صهیونیستها

بالن های آتشزا فلسطینی‌ها بلای جان صهیونیستها

منابع صهیونیست به چندین مورد آتش سوزی گسترده ناشی از بالن های آتشزا فلسطینی ها در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه، اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی اعلام کردند که بالن های آتشزا فلسطینی موجب آتش سوزی های گسترده در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه شده است.

منابع رژیم صهیونیستی هم اذعان کردند که چهار مورد آتش سوزی گسترده در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه از جمله اشکول رخ داده است.

گروهی از جوانان اقدام به ارسال بالن های آتشزا به سوی شهرک های صهیونیست نشین به نشانه خشم شدید از عدم کاهش محاصره غزه از زمان پایان نبرد شمشیر قدس کرده اند.

جوانان فلسطینی با بستن مواد اشتعالزا به بادباکها آنها را به سوی اراضی اشغالی می فرستند. استفاده از بادبادک ها و بالن‌های آتش‌زا طی راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه مرسوم شد و تا کنون به صدها هکتار از اراضی شهرک‌های مجاور غزه آسیب زده است. راهپیمایی بازگشت از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

بالن های آتش زا به تنهایی فاجعه ای برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است. در آغاز کسی به آن اهمیت زیادی نمی داد، اما اکنون مزارع و اقتصاد این رژیم زیان زیادی دیده است.

این بادبادکها و بالن های آتشزا سبب توقف تردد در برخی جاده ها شده و کار به جایی رسید که تردد قطارها در مناطق شمالی نوار غزه متوقف شد. تل آویو با وجود تهدیدها و حملات هوایی خود نتوانسته است یک راه حل نظامی برای مقابله با بالن های آتشزا بیابد.

قدر مسلم آن است که سلاح جدید فلسطینی ها سخت، صهیونیستها را به وحشت انداخته است و آنها برای مقابله با آن از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند. ارتشی که خود را شکست ناپذیر می خواند از بالن های آتشزا به خود می لرزد. بدون شک تل آویو از همه ابزارها برای مقابله با بالن های آتشزا استفاده خواهد کرد و از هدف قراردادن فلسطینی هایی که این بالن ها و بادبادکها را به پرواز در می آورند، دریغ نخواهد کرد.

بالن ها و بادبادکهای آتشزا به سلاحی مخوف تبدیل شده است. سلاح جدید مقاومت خواب را از چشم صهیونیستها ربوده و به ویژه شهرک نشینان به شدت از خسارات زیادی که به آنها وارد می شود، خشمگین هستند.