شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوجوانان#کشتی فرنگی#وزن

کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان| رضایی به مدال نقره رسید، احمدی‌وفا پنجم شد


کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان| رضایی به مدال نقره رسید، احمدی‌وفا پنجم شد

سیدمصطفی رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان به مدال نقره دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ادامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در مجارستان و در وزن 60 کیلوگرم سیدمصطفی رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید.

وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 از سد عبداله سلیم‌اف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر از سد راتی خوزروانیدزه از گرجستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر یک مغلوب رازاک بیشیکیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 45 کیلوگرم، علی احمدی‌وفا در دور اول با نتیجه 5 بر صفر از سد لونت فیگ از مجارستان گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیکیتا دمنتیف از اوکراین با نتیجه یک - یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، احمدی‌وفا به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم زاخاروف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی دیدار رده‌بندی شد. احمدی‌وفا در این دیدار مقابل نوربولات بردیخولوف از قرقیزستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و پنجم شد.

انتهای پیام/