شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#علیرضا جهانبخش

واکنش علیرضا جهانبخش به شکست فاینورد در اولین حضور ۴۵ دقیقه‌ای او

علیرضا جهانبخش : احساس خوبی در فاینورد دارم ؛ چیزهای زیادی برای پیشرفت وجود دارد

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش پس از اولین حضور خود در ترکیب فاینورد که با شکست این تیم نیز همراه شد، از احساس خوب خود در فاینورد خبر داد و مدعی شد چیزهای زیادی برای پیشرفت او وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد بعد از انجام نخستین بازی برای این تیم گفت: هنوز به زمان بیشتری نیاز دارم.

تیم فاینورد هلند امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف پائوک یونان رفت و با نتیجه یک به ۲ شکست خورد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی که به تازگی به فاینورد پیوسته است، در نیمه دوم این مسابقه به میدان آمد.

جهانبخش بعد از پایان مسابقه گفت:

احساس خوبی دارم که می‌توانم پیراهن فاینورد را بپوشم و یک بار دیگر مقابل هواداران بازی کنم. باید بگویم هنوز چیزهای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و من به زمان بیشتری نیاز دارم چون برای مدت زمان زیادی بازی نکرده‌ام.

بازیکن ایرانی افزود:

من بهتر می‌شوم اما ولی در حال حاضر مهم است که ریتم مسابقه را به دست بیاورم. این هفته سخت تمرین کردم و اگر همینطور ادامه بدهم، همه چیز خوب خواهد بود.

جهانبخش همچنین از سبک بازی تیم فاینورد و برنامه‌های فنی مربی این تیم تمجید کرد و در پایان درباره بازی مقابل نماینده کوزوو در لیگ کنفرانس اروپا که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، گفت: اینکه بازی کنم یا خیر انتخاب من نیست. بازی خارج از خانه دشوار بود اما فرصت جبران در خانه را داریم و امیدوارم صعود کنیم.