شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#اردوی پرسپولیس

تصویری امیدوار کننده از اردوی پرسپولیس که شایعه ای عجیب را تکذیب می کند + سند

حضور مدیرعامل پرسپولیس در اردوی سرخپوشان و برخورد گرم با یحیی گل محمدی ؛ تکذیب سفر خارجی جعفر سمیعی

بازگشت وحید امیری به تمرینات گروهی پرسپولیس

در حالی که شایعه حضور جعفر سمیعی در خارج از کشور به گوش می رسید، مدیرعامل پرسپولیس با حضور در اردوی سرخ ها با کادرفنی تیم گفت و گوی صمیمانه ای داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخلاف شایعات منتشر شده در چند روز اخیر جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس در ایران حضور دارد.

پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارد و بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم به شدت نسبت به این موضوع و عدم دریافت مطالباتشان معترض بودند. طی روزهای گذشته شایعه شد جعفر سمیعی برای انجام کارهای شخصی خود از ایران خارج شده و همین موضوع اعتراض پرسپولیسی‌ها را در پی داشت.

با این حال دیروز و چند ساعت قبل از شروع بازی پرسپولیس و تراکتور جعفر سمیعی در محل اردوی سرخ‌پوشان حاضر شد تا به اعضای تیم روحیه بدهد. سمیعی به همراه صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به هتل محل اقامت سرخ پوشان رفتند و ضمن پرداخت پاداش ۲۰ میلیونی به خاطر پیروزی برابر ماشین سازی با بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس گفت‌وگو کردند.

یحیی گل‌محمدی که در کنفرانس قبل از بازی با تراکتور به عملکرد مدیران پرسپولیس معترض بود دیروز سر یک میز با سمیعی و صدری نشست و به گرمی از مدیران پرسپولیس استقبال کرد. سمیعی در جلسه با کادرفنی پرسپولیس و بازیکنان به آن ها برای دیدار با تراکتور به آن‌ها روحیه داد. همچنین مدیران پرسپولیس قول دادند طی چند روز آینده و قبل از دیدار هفته پایانی مقابل پیکان درصدی از قراردادشان را پرداخت خواهد کرد.

حضور مدیرعامل پرسپولیس در اردوی سرخپوشان و برخورد گرم با یحیی گل محمدی