شهر خبر

تورنمنت بین المللی فوتسال - تایلند

کاپیتان تیم ملی فوتسال: هماهنگی ما مقابل لیتوانی پایین بود

کاپیتان تیم ملی فوتسال: هماهنگی ما مقابل لیتوانی پایین بود

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: هماهنگی بین ملی پوشان در بازی با لیتوانی پایین بود اما بازیکنان نشان دادند می توانند سریع به شرایط مسابقه بازگردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی اصغر حسن زاده درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در دیدار با لیتوانی گفت: خدا را شکر بازی اول برابر لیتوانی میزبان جام جهانی خوب پیش رفت. با توجه به اینکه دو سال از بازی‌ها دور بودیم، با برگزاری اردوهای منظم، این نخستین مسابقه ما بود. خوشبختانه بچه‌ها با تمرکز و آمادگی بالا برابر لیتوانی ظاهر شدند و از همان دقایق اول با آنالیزی که کادر فنی برایمان انجام داده بود، توانستیم بازی را خوب پیش ببریم و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شویم.

ملی پوش فوتسال ایران تاکید کرد: با توجه به اینکه هماهنگی بین بازیکنان پایین بود، اما امروز نشان دادند که می‌توانند خیلی سریع به شرایط مسابقه برگردند. امیدوارم بازی‌های بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذرانیم و خود را آماده مسابقات جام جهانی کنیم. باید از تورنمنت تایلند به نحو احسن استفاده کنیم. هدف اصلی ما حضور شایسته و کسب نتایج خوب در مسابقات جام جهانی لیتوانی است.

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در تورنمنت تدارکاتی تایلند امروز موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر تیم لیتوانی را شکست بدهد.