شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#سریال جدید#جایگزین#مجموعه

دو سریال جدید در راه آی‌فیلم/ پخش "پایتخت ۶" از امشب شروع می‌شود


دو سریال جدید در راه آی‌فیلم/ پخش "پایتخت 6" از امشب شروع می‌شود

سریال جنایی اکشن "آمین" از هفتم مرداد جایگزین مجموعه "دردسرهای عظیم" می‌شود و از امشب پرونده ششمین فصل "پایتخت" باز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال "پایتخت" به مدت 6 روز به صورت فشرده در کنداکتور شبکه یک سیما قرار گرفت تا مخاطبان در خانه‌نشینی به یک باره کرونایی با سفرِِ پرماجرای نقی معمولی و خانواده‌اش به ترکیه و درگیری با داعش و... سرگرم بشوند. 

لحظاتی با آن بخندند و لحظاتی به یادِ مشکلات و سختی‌های رزمندگان مدافع حرم بیفتند که چطور جلوی ددمنشی‌های داعش و استبدادِ ظالمان ایستادند تا مرزهای اسلامی و حرمین شریفین باقی بماند. 

از امشب شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته ادامه سریالِ "پایتخت" را در شبکه آی‌فیلم آغاز کند. 

فصل ششم مجموعه تلویزیونی طنز «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری، از امشب جایگزین سریال «زیر همکف» می‌شود و روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

15 قسمت از «پایتخت6» در عید نوروز 1399 از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شد؛ اما ساخت و پخش قسمت‌های پایانی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه‌تمام ماند. قسمت 16 و 17 این سریال به ترتیب در 29 و 30 اسفند 1399 از شبکه یک سیما پخش شد.

فصل ششم با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌شود و روح پنجعلی در سریال حضور دارد. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد، اما ماجراهایی پیش می‌آید که فهیمه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل 5 بیکار و آس و پاس بود، حالا دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده و سیاسی شدن نقی معمولی، شخصیت اصلی قصه، از جذابیت‌های سریال برای مخاطبان است.

بازیگران اصلی این مجموعه محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی و سلمان خطی‌اند.

سریال «پایتخت6»، هر شب ساعت 21 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 5 صبح و 13 روز بعد خواهد بود.

آمین جانشین "دردسرهای عظیم"

سریال جنایی اکشن «آمین» از هفتم مرداد، جایگزین «دردسرهای عظیم2» در جدول پخش شبکه آی فیلم می‌شود.
داستان سراسر تعلیق و هیجان «آمین» در سال 1394 و با همکاری جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده)، بهرنگ توفیقی (کارگردان) و زامیاد سعدوندیان (نویسنده فیلمنامه) به تصویر کشیده شد.

سرهنگ سلیم (داریوش فرهنگ)، فرمانده تیم ویژه آمین، مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن (کاظم بلوچی) می‌شود.

تمدن سال گذشته طی عملیات گروگان‌گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده و پرونده او از این حیث، پرونده‌ای حساس و مهم برای گروه آمین به شمار می‌رود. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد.

از دیگر سو، فرزند همایون، یاشا تمدن (شاهرخ استخری) برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و مأمورین علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند؛ اما ماجراهایی رخ می‌دهد که گروه آمین را درگیر خود می‌کند...

حضور هادی ساعی، قهرمان ورزشی ایران به عنوان بازیگر، همچنین تغییر کارگردان از منوچهر هادی به بهرنگ توفیقی از جمله نکات جذاب و حواشی تولید این سریال برای شبکه یک سیما بوده است.

در سریال «آمین»، داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشا محرابی، سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی، محمد رضا داود‌نژاد، مهدی محرابی، شهرازد کمال زاده، نیما رییسی، یوسف تیموری و مهرناز مهر آرا نقش‌آفرینی کردند و این سریال، نخستین بار در مناسبت هفته نیروی انتظامی روی آنتن رفت.

«آمین» از 7 مرداد، هر روز عصر ساعت 18 از آنتن شبکه‌ آی‌فیلم به نمایش در‌می‌آید و در  ساعات 2بامداد و 10صبح روز بعد تکرار می‌شود.

انتهای پیام/