شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه#افغانستان#طالبان

چگونگی مقابله با تهدیدات از افغانستان؛ محور تماس وزرای دفاع روسیه و تاجیکستان


چگونگی مقابله با تهدیدات از افغانستان؛ محور تماس وزرای دفاع روسیه و تاجیکستان

درحالیکه طالبان بیشتر مرز افغانستان با تاجیکستان را تصرف کرده، وزرای دفاع روسیه و تاجیکستان درباره چگونگی مقابله با تهدیدات از افغانستان گفت‌وگو کردند.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سرگی شایگو» وزیر دفاع روسیه و «شیرعلی میرزا» همتای تاجیکستانی وی در تماس تلفنی پیرامون اقدامات مشترک برای مقابله با تهدیدات برخاسته از افغانستان رایزنی کردند.

براساس بیانیه منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه، دو طرف در این تماس درباره وضعیت امنیتی در مرز افغانستان-تاجیکستان و اقدامات مشترک برای خنثی کردن تهدیدات برخاسته از وخیم شدن وضعیت امنیتی در افغانستان گفت‌وگو کردند.

این درحالی است که تاجیکستان بارها نسبت به وضعیت امنیتی در افغانستان ابراز نگرانی کرده و روسیه نیز آمادگی‌اش را برای استفاده از پایگاه نظامی خود در خاک تاجیکستان جهت مقابله با تهدیدات برخاسته از افغانستان اعلام کرده است.

گفتنی است که ماه گذشته صدها نفر از نیروهای امنیتی افغان در پی حملات طالبان به خاک تاجیکستان پناه بردند و در حال حاضر بیشتر مرز مشترک افغانستان و تاجیکستان در تصرف طالبان است.

اخیراً نیز «اندری رودینکو» معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که قرار است روسیه به تاجیکستان برای احداث یک پاسگاه امنیتی در نزدیکی مرز با افغانستان کمک کند.

همچنین روسیه، تاجیکستان و ازبکستان قرار است بزودی مانورهای نظامی مشترکی را در نزدیکی مرز تاجیکستان با افغانستان انجام دهند.

انتهای پیام/.