به گزارش برنا؛  سرهنگ علی همه خانی گفت : پلیس راهور از چند ثانیه چراغ قرمز هم برای آموزش به راکبین موتوراستفاده می کند و این  نمایش های خیابانی به صورتی است که ما به صورت مستقیم با مخاطبین خود که همان موتورسوارن هستند ارتباط برقرار می کنیم و دیگر نیاز نیست که راکب موتورسیکلت وقت گذاشته و سی دی آموزشی را دیده و آموزش ببیندو در منزل تلویزیون نگاه کرده و وقت گذاشته و آموزش ببیند و همچنین دیگر نیاز نیست که هزینه کند و کتاب تهیه کرده  و به بحث آموش بپردازد .

سرهنگ همه خانی افزود : نمایش های خیابانی این هزین ها را نداشته و وقتی از موتورسیکلت سوار را نخواهد گرفت و راکب موتورسیکلت همان زمانی که در پشت چراغ قرمز است و هر چند ثانیه ای که پشت چراغ قرمز است و ملزم به توقف پشت آن می باشد در همان زمان بحث نمایش های خیابانی را خواهیم داشت .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در بحث نمایش های خیابانی ، چهره های معروف را داریم که از داور معروف فوتبال و کادر درمان استفاده کردیم و در همان محل به موتورسواران آموزش های لازم را به صورت نمایش خیابانی می دهیم .

او گفت : زمانی که موتورسوار مرتکب تخلف می شود داور معروف به وی کارت زرد نشان می دهد و در زمانی  که تخلف  وی تخلفی حاد است به وی کارت قرمز نشان می دهد .

سرهنگ همه خانی افزود : جالب است موقعی  که این نمایش های خیابانی اجرا می شد هم  راکبین موتورسیکلت و نیز شهروندانی که این اجرا ها و نمایش های خیابانی را مشاهده می کردند می ایستادند و نگاه می کردند و از اقدام پلیس و شهرداری در اجرای این طرح  تشکر می نمودند

او بیان کرد : خانوادها به شدت از اجرای این طرح و طرح موتوریار استقبال کرده اند و هنگام اجرای این طرح ما بازخورد آنرا شاهد بوده ایم.