امیرمهدی جانملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی ارزشمند تیمش برابر ذوب آهن اظهار داشت: ما کار سختی را برابر ذوب آهن داشتیم ولی با تلاش و تمرکز زیادی که داشتیم برابر حریف مان به پیروزی رسیدیم و خیال مان را بابت بقا در لیگ برتر راحت کردیم.

او در آستانه دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر تصریح کرد: بازی برابر تیم های بزرگ همیشه حساسیت خاصی برخوردار است. استقلال تیم بزرگی  است ولی ما مصمم هستیم در این دیدار خانگی مان بهترین نمایش مان را برابر این تیم ارائه داده و نتیجه خوبی را در این بازی کسب کنیم.

جانملکی با اعلام این که مشکلات زیادی در این فصل مانع نتیجه گیری بهتر برای نساجی شد؛ خاطرنشان کرد: ما با مشکلات زیادی روبرو بودیم ولی در نهایت با تلاشی که داشتیم توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. یکی از مشکلات ما تغییرات کادر فنی  بود اما با حضور الهامی نتایج خوبی را کسب کردیم و توانستیم در لیگ برتر ماندگار شویم.

مدافع نساجی در ادامه در خصوص  غیبت هواداران در استادیوم ها به خبرنگار برنا گفت: جذابیت فوتبال به حضور هواداران است به خصوص تیمی مثل نساجی که هواداران پرشور و پرتعدادی دارد. کرونا از این جهت صدمه زیادی را به ما وارد کرد و امیدوارم با پایان کرونا دوباره از حضور این هواداران پرشور بهره بگیریم.