شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تعطیلی تهران

احتمال تمدید تعطیلی تهران وجود دارد؟

کدخبر: 428425
اقتصاد نیوز : استاندار تهران درباره احتمال تمدید طرح تعطیلات کرونایی و نیز آمار واکسن‌های تزریق‌شده تاکنون در تهران توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، محسنی بندپی استاندار تهران در خصوص اینکه آیا تعطیلات کرونایی تهران افزایش خواهد یافت یا خیر، بیان داشت: برقراری تعطیلات به دستور ستاد ملی کرونا انجام می‌شود و بعید می‌دانم که تمدید شود.

استاندار تهران درباره احتمال تمدید طرح تعطیلات کرونایی و نیز آمار واکسن‌های تزریق‌شده تاکنون در تهران توضیحاتی داد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به اینکه روزانه ۴۵ هزار دوز واکسن در استان تهران تزریق می‌شود، گفت: در وضعیت کنونی آمادگی داریم تا این تعداد را به ٨٠ هزار تزریق افزایش دهیم.

محسنی بندپی در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۱۳ نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی، بادی و برقی آبی کشور و بهره برداری از نیروگاه ۴۲۰ کیلوواتی خورشیدی تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران، در جمع خبرنگاران گفت: مهم‌ترین مواردی که در مقابله با کرونا همچنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است. مورد مهم دیگر پوشش وسیع واکسیناسیون است که به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه درحال‌حاضر روزانه ۴۵ هزار دوز واکسیناسیون در استان تهران تزریق می‌شود، گفت: این آمادگی را داریم که آمار را به ٨٠ هزار تزریق افزایش دهیم.

محسنی بندپی در ادامه در خصوص اینکه آیا تعطیلات کرونایی تهران افزایش خواهد یافت یا خیر، بیان داشت: برقراری تعطیلات به دستور ستاد ملی کرونا انجام می‌شود و بعید می‌دانم که تمدید شود.

وی افزود: همین اقدامات و وقفه‌ای که در خدمات زیربنایی کشور ایجاد می‌شود، می‌تواند خسارات دیگری را به بار بیاورد