شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکونی

طوفان شدید در پارسیان با یک کشته +عکس و فیلم

طوفان شدید در پارسیان + عکس و فیلم - کراپ‌شده

طوفان و باد بسیار شدید در عصر امروز در پارسیان باعث خسارات فراوانی به مبلمان شهری و به منازل مسکونی مردم شد.در اثر این طوفان شدید متأسفانه یک جوان جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، طوفان و باد شدید در عصر روز شنبه ۲ مردادماه خسارات زیادی به زیرساخت‌ها و مبلمان شهری وارد کرد و آسیب‌های فراوانی به تابلوهای شهری، سازه‌های موقت، ابنیه عمومی، تابلوهای سردرب مغازه‌ها و درختان سطح شهر وارد کرد.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امشب اظهار کرد: در پی وزش باد شدید در منطقه پارسیان که بیش از ۱۲۵ کیلومتر سرعت داشته، متأسفانه یک جوان ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

وی افزود: این جوان در یک منطقه روستایی و در اثر ریزش دیوار جان باخته است.

محمود مولوی شهردار پارسیان در این زمینه اظهار کرد: سرعت طوفان بالغ بر ۱۳۰ کیلومتر تخمین زده شده و به گفته بسیاری از اهالی مسن این شهرستان، چنین باد شدید و طوفانی در چند دهه اخیر بی سابقه بوده است.

وی افزود: این طوفان باعث خسارات بسیار بالا به تاسیسات و امکانات شهری شد و بسیاری از درختان سطح شهر از ریشه کنده شده‌اند و تابلوهای بسیاری از مغازه ها و درب های آنها دچار خسارت شدید گردیده است.

طوفان شدید در پارسیان +عکس و فیلم

مولوی عنوان کرد: تاسیسات برق شهر پارسیان نیز دچار آسیب دیدگی وخسارت شده است و بسیاری از سازه‌های موقت مردم از جا کنده شده و احتمال سقوط آنها در ساعات آینده وجود دارد که از مردم می‌خواهیم نهایت دقت و اختیاط را داشته باشند.

طوفان شدید در پارسیان +عکس و فیلم

طوفان شدید در پارسیان +عکس و فیلم

خبرنگار: جواد علی پرست

منبع: فارس