شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی

تفاوت استقلال فکری با استقلال مجیدی در مواجهه با قائمشهری‌ها

وریا غفوری در دیدار رفت استقلال و نساجی نقش اول همه اتفاقات حاشیه‌ای

وریا غفوری پس از مصدومیتی که در دیدار های اخیر داشت و چند بازی را از دست داد حالا در تمرینات استقلال بدون مشکل شرکت می کند و آماده بازی در دربی است.

وریا غفوری که در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر نبود پس از حضور ۱۲۰ دقیقه‌ای در جام حذفی در مصاف با نفت مسجدسلیمان باز هم بازی نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وریا غفوری در دیدار رفت تیم‌های استقلال و نساجی مازندران نقش اول همه اتفاقات حاشیه‌ای آن بازی بود. کاپیتان تیم استقلال که از شرایط بازی هم تیمی هایش به هیچ وجه رضایت نداشت از دقیقه ۷۰ روبه نیمکت استقلال تقاضای تعویض شدن می‌کرد و معتقد بود برخی هم تیمی هایش به او پاس نمی‌دهند!

در نهایت وریا غفوری در دقیقه ۷۵ جای خود را به سید احمد موسوی داد و زمین بازی را ترک کرد. او به جای رفتن به سمت نیمکت از لابلای تابلوهای تبلیغاتی راهی برای خودش باز کرد و رفت. اما این پایان ماجرا نبود. وریا غفوری بلافاصله پس از ترک زمین راهی رختکن شده، وسایلش را جمع کرد و پیش از پایان بازی بدون اطلاع اعضای کادر فنی راهی خانه شد. اقدامی که اسباب تعجب بسیاری از هواداران استقلال و البته مسئولان باشگاه و کادر فنی را به همراه داشت.

گرچه وریا غفوری فردای آن روز هم در تمرینات ریکاوری شرکت نکرد ولی پس از ۴۸ ساعت به محل تمرین رفت و خودش را به کادرفنی و محمود فکری معرفی کرد و هیچ اتفاقی هم برای کاپیتان استقلال به لحاظ انضباطی رخ نداد.

حالا و پس از حدود ۵ ماه و نیم از آن روز (۱۷ بهمن ۱۳۹۲) بار دیگر استقلال در شرایطی به نساجی مازندران رسیده که برخلاف اخبار و شایعات آن روزهای استقلال درباره کم کاری برخی بازیکنان در هفته های پایانی حضور محمود فکری، حالا استقلال از انسجام، اتحاد تیمی و هماهنگی بسیار خوبی بین نفراتش برخوردار است.