شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#بازیکنان پرسپولیس

صدای بازیکنان پرسپولیس در آمد ؛ خبری عجیب از اردوگاه سرخ

پرسپولیس پس از برد ماشین سازی پاداش نگرفت

پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس برای ۳ بازی باقی مانده از مسابقات تیم خود مبلغ ۶۰ میلیون تومان برای هر یک از بازیکنان خود در نظر گرفته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس اولین بازی سنگین خود برابر ماشین سازی تبریز را با پیروزی ۵ برصفر پشت سرگذاشت. درخبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس پس از این دیدار پاداش ۲۰ میلیون تومانی به حساب هریک از بازیکنان خود واریز کرده است در صورتی که این خبرصحت نداشته است. موضوعی که صدای شاگردان گل محمدی را درآورد و باعث شد خیلی زود خبرپرداخت پاداش ۲۰ میلیون تومانی تکذیب شود.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس وعده پرداخت ۶۰ میلیون تومان برای ۳ بازی پایانی این تیم در لیگ برتر را داده بودند. پرسپولیسی ها در هفته بیست و نهم باید به مصاف تیم رده چهارمی تراکتور تبریز بروند که با فیروز کریمی با انگیزه‌های متفاوتی لیگ را ادامه داده است. همچنین بازی هفته آخر که پرسپولیس باید با تیم چغر و بد بدن پیکان انجام دهد. تیمی که با سرمربیگری مهدی تارتار یقه همه تیم های بزرگ و مدعی را گرفته است.

برای این سه بازی سنگین در صورت پیروزی در هر دیدار پاداش ۲۰ میلیون تومانی برای هر بازیکن در نظر گرفته شده است که درصورت پیروزی در هر ۳ بازی این پاداش پرداخت خواهد شد! موضوعی که باعث اعتراض بازیکنان پرسپولیس شده است. اینکه تیم درکورس قهرمانی قرار دارد و باید با تیم سپاهان رقابت کند. گویا پاداش بردهای تیم رقیب پرسپو‌لیس بسیار بیشتر و بالاتر از شاگردان یحیی گل محمدی است.

اخبار این پاداش‌های رقیب پرسپولیس به گوش بازیکنان سرخپوش رسیده و ناراحتی آنها را به دنبال داشته است. پرسپولیسی‌ها معتقدند این پاداش برای سه بازی سنگین و حیثیتی برای قهرمانی این تیم کافی نیست و…