شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#معاون اول#خوزستان#استان خوزستان

روحانی: مشکلات در خوزستان کم شده است | حل مشکلات طبق دستور رهبری باید ادامه یابد

رئیس  جمهوری با اشاره به مشکلات اخیر در استان خوزستان گفت: بخشی از مشکلات در این استان کم شده است و امیدواریم با حضور معاون اول و دیگر مسئولان بقیه مشکلات هم تخفیف یابد. حل و فصل مسائل خوزستان طبق دستور دیروز مقام معظم رهبری باید ادامه پیدا کند.

روحانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام ‌المسلمین حسن روحانی روز شنبه در هشتاد و چهارمین برنامه جهش تولید، با افتتاح ویدئوکنفرانسی طرح‌های ملی وزارت نیرو و پس از گزارش وزیر نیرو از وزارت نیرو و بقیه وزرا بابت سفر به خوزستان قدردانی کرد و گفت: برای همه ما مردم خوزستان و خود خوزستان دارای ابعاد و اهمیت ویژه‌ای است؛ خوزستان سرزمین زرخیز و استان مرزی و بسیار مهم ما است و مردم خوب این سرزمین همواره مدافع خوبی از ایران اسلامی و مردم خود بوده‌اند.

وی ادامه داد: این روزها مشکلاتی برای زندگی مردم استان خوزستان از لحاظ آب و شدت گرمای موجود را شاهدیم که این شدت گرما موجب کم شدن ورودی سدهای آب‌ها شده و در مجموع مردم مشکلاتی پیدا کردند که بخشی از این مشکلات کم شده است.

رئیس جمهوری ابراز امیدواری کرد که با حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نیرو و سایر مسئولان بقیه مشکلات در روزهای آینده تخفیف یابد و مسائلی که نسبت به خوزستان باید حل و فصل شود، طبق دستوری که دیروز مقام معظم رهبری داده‌اند، ادامه پیدا کند.