شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#بسکتبال#قزوین

حسن نایبی: اسپانسر پیدا نکنیم به لیگ دسته یک می‌رویم


حسن نایبی: اسپانسر پیدا نکنیم به لیگ دسته یک می‌رویم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری قزوین گفت: برای شرکت در لیگ برتر باید اسپانسر داشته باشیم، بنابراین اگر اسپانسر پیدا نکنیم باید در لیگ دسته یک شرکت کنیم.

افسانه حسن نایبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط پیش آمده برای تیم بسکتبال بانوان شورای شهر و شهرداری قزوین و تصمیم شورای شهر برای عدم سرمایه‌گذاری روی تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: تیم شورای شهر و شهرداری قزوین با حمایت شورای پنجم توانست دو سال در لیگ دسته یک شرکت و با کسب عنوان قهرمانی راهی لیگ برتر شود. در لیگ سال 99 هم با ترکیب بازیکنان جوان بومی و غیر بومی جایگاه خوبی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین افزود: نظر شورای شهر این است که شهرداری باید روی همگانی کردن ورزش کار کند و به جای ورزش قهرمانی باید روی ورزش همگانی و ایجاد فضاهای ورزشی تلاش شود. بنابراین به این اجماع رسیدند که تیم‌های دختران و پسران شورای شهر و شهرداری قزوین در رشته‌های والیبال و بسکتبال که در لیگ برتر بودند در لیگ دسته یک فعالیت کنند.

حسن‌نایبی با اشاره به پیدا کردن اسپانسر جهت حضور در لیگ برتر اظهار داشت: این تصمیمی است که شورای شهر گرفته و ما هم اگر بخواهیم در لیگ برتر شرکت کنیم باید به دنبال اسپانسر باشیم که تا الان موفق نشده‌ایم. امیدوارم در روزهای آینده بتوانیم اسپانسر پیدا کنیم و باز هم بتوانیم در لیگ برتر شرکت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی باید اسپانسر داشته باشیم و ما هم تمام تلاش خود را برای محقق شدن این امر می‌کنیم و اگر نتوانیم اسپانسری جذب کنیم مجبور هستیم در لیگ دسته یک شرکت کنیم.

انتهای پیام/