شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

در گفتگو با مهر عنوان شد

اشتباهات فردی نباشد تیمی جلودار پرسپولیس نمی‌شود

اشتباهات فردی نباشد تیمی جلودار پرسپولیس نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر گفت: اگر اشتباهات فردی نباشد هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی پنج بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: مطمئن بودم ذهن بازیکنان پرسپولیس پس از شکست مقابل استقلال در دربی جام حذفی خیلی زود به جریان موفقیت باز می‌گردد و آنها با انگیزه‌ای بیشتر برای قهرمانی آماده خواهند شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی افزود: باخت در دربی شوک مثبتی به این تیم وارد کرد. گرچه نمی‌توان این شکست را هم نادیده گرفت چون جام حذفی را از پرسپولیس گرفت و این تیم خیلی بیهوده از چرخه این رقابت‌ها حذف شد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس برای قهرمانی تمام ابزار لازم را دارد و اگر دچار اشتباهات فردی نشود می تواند قهرمانی خود را برای پنجمین فصل متوالی تکرار کند. این تیم توان بردن را دارد و قطعا مسیر خود را ادامه می‌دهد.

داداش زاده درباره تأثیر مسائل روحی در هفته‌های پایانی لیگ برتر در رختکن پرسپولیس افزود: باید بازیکنان را از حاشیه دور نگه داشت. وقتی حامد لک در تبریز با توپ جمع کن دچار مشکل می‌شود باید روی ذهن بازیکن بیشتر کار کرد تا تمرکز خود را در موقعیت‌های حساس از دست ندهد.

کارشناس فوتبال ایران درباره تقابل پرسپولیس و تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ که فردا برگزار می شود، یادآور شد: وقتی ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده بود آقای گل محمدی صحبت از فینال‌های زودهنگام تیمش کرد. همین تفکر قطعا ادامه خواهد داشت و پرسپولیس در دو بازی باقیمانده نیز می‌تواند به پیروزی‌های متوالی برسد. اشتباهات فردی در پرسپولیس به حداقل رسیده اما لازم است این مسیر باید تا پایان فصل ادامه پیدا کند.

او در پایان تاکید کرد: فکر می‌کنم تیمی نمی‌تواند مقابل پرسپولیس عرض اندام کند. این تیم خیلی موفق ظاهر شده است و این روند می‌تواند پرسپولیس را به پنجمین قهرمانی برساند. عملکرد فنی این تیم می‌تواند کلاس درسی برای سایر باشگاه‌های ایرانی باشد تا به بار فنی خود بیافزایند.

اشتباهات فردی نباشد تیمی جلودار پرسپولیس نمی‌شود