شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشگاه#ورزشگاه آزادی#شجاعیان

دومین کاپیتانی شجاعیان در استقلال/اولین بار در ورزشگاه آزادی

دومین کاپیتانی شجاعیان در استقلال/اولین بار در ورزشگاه آزادی

داریوش شجاعیان در این فصل برای دومین بار بازوبند کاپیتانی آبی پوشان را بر بازو بست که این اتفاق در ورزشگاه آزادی برای اولین بار رخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش شجاعیان هافبک چپ پا و تکنیکی تیم استقلال گرچه در این فصل مصدومیت‌های متعددی را تجربه کرده و خیلی به کار گرفته نشده است، اما از معدود نفراتی است که در این فصل بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته است.

اولین باری که شجاعیان در این فصل موفق به بستن بازوبند کاپیتانی آبی پوشان شد، نیم فصل نخست، هفته ششم و دیدار مقابل پدیده بود که در غیاب غفوری، حسینی، اسماعیلی بازوبند کاپیتانی استقلال به شجاعیان رسید. شجاعیان در آن بازی در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و برای اولین بار مراسم معارفه به عنوان کاپیتان را تجربه کرد.

دومین باری که بازوبند کاپیتانی آبی پوشان به شجاعیان رسید، دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان بود. زمانی که فرشید اسماعیلی کاپیتان اول آبی پوشان در این دیدار با شجاعیان تعویض شد، بازوبند کاپیتانی را بر بازوی او بست تا در ۵ دقیقه پایانی بازی این وظیفه بر عهده هافبک شیرازی و شماره ۱۱ استقلال باشد.

این دومین تجربه کاپیتانی شجاعیان برای استقلال در این فصل و نخستین تجربه کاپیتانی او در ورزشگاه آزادی بود که مثل اولین کاپیتانی‌اش با پیروزی آبی پوشان همراه با کلین شیت همراه بود.

دومین کاپیتانی شجاعیان در استقلال/اولین بار در ورزشگاه آزادی