محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: این روزها استقلال از نظر فنی و نتیجه گیری شرایط خوبی دارد. تیم به بلوغ فنی رسیده و توانسته همه تیم های قدر و مربیان بزرگ را شکست دهد. با نمایش هایی که از استقلال در هفته های اخیر دیده ام به تیم امیدوار شده ام و معتقدم در صورت برطرف شدن برخی مشکلات استقلال روزهای بسیار خوبی را در پیش خواهد داشت و می تواند در استقلال آقایی کند.

او ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان استقلال با توجه به شرایط موجود مردانگی کرده و زحمت زیادی می کشند. استقلال با مشکلات مالی و بی توجهی های زیادی روبه رو است. واقعا هر تیم دیگری به جای استقلال بود با این نتایج درخشان خیلی بیشتر از این ها باید مورد توجه قرار می گرفت. علاوه بر این تیم با مشکلات مالی زیادی هم مواجه است و با اینکه دو هفته مانده تا پایان لیگ برخی از بازیکنان حتی 30 درصد هم دریافت نکرده اند. استقلال الان مدعی قهرمانی در جام حذفی است و در لیگ قهرمانان هم بازی بسیار مهمی دارد. باید هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود تا استقلال بتواند با تمام قوا در ادامه لیگ قهرمانان و جام حذفی شرکت کند.

نوری افزود: استقلال در حال حاضر در جام جذفی اصلی ترین مدعی قهرمانی است و در آسیا هم می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد به شرطی که برخی مشکلات حل شوند. متاسفانه در حال حاضر این سرمربی استقلال است که بدون اینکه وظیفه داشته باشد به دنبال حل مشکلات مالی است و به بچه ها پاداش می دهد. اگر مجیدی دست به جیب می شود و دوستانش به استقلال کمک می کنند به خاطر این است که روحیه بازیکنان حفظ شود بتوانند با انگیزه بالا برای استقلال بازی کنند. در واقع این روزها فرهاد مجیدی است که برای استقلال فداکاری و مردانگی می کند تا تیم حفظ شود. در صورتی که پاداش دادن به بازیکنان وظیفه کادر فنی نیست و مدیریت باید این کار را انجام دهد اما وقتی مدیریت نمی تواند فرهاد مجیدی مجبور است دست به جیب شود.

نوری با اشاره به اینکه اگر فرهاد مجیدی سال گذشته از استقلال جدا نمی شد، این تیم می توانست امسال قهرمان لیگ بیستم شود، بیان کرد: مجیدی سال گذشته هم داشت نتایج خوبی با استقلال می گرفت اما متاسفانه برخی مسایل باعث شد او در تیم ماندگار نشود. با این پتانسیل بازیکان استقلال و کادر فنی خوبی که داریم استقلال می توانست با همان کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته امسال قهرمان شود. امیدوارم امسال این اتفاق نیفتد و کادرفنی و بازیکنان حفظ شوند و استقلال بهتر از همیشه تقویت شود. الان هم استقلال در حذفی و آسیا مدعی است و امیدواریم با پرداخت مطالبات و تمدید قراردادها تیم برای بازی با الهلال و فصل آینده تقویت شود.